Wiek: 36 Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 55 Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-07-14, 23:17
Projekt trochę został zamrożony z braku czasu a i dawno na forum nie zaglądałem ale ostatnio trochę się ogarnołem (wkońcu urlop) i pomału się odradza jak fenix z popiołu mianowicie przód został posadzony na sprężynie tj.wahacze pajero tył również skonstruowałem tam sierżanta a wahacze od frontery z poprzedniego prototypu wyleciała skrzynia poldolota nie do końca zdawała egzamin miałem problem ze sprzęgłem wydaje mi się że powodem było nie wyosiowanie całkowite tegoż zestawu gdyż wycierało łapki powędrowała tam teraz skrzynia od mazdy mx5 która pasuje już idealnie ma takie same mocowania co ten silnik co szło za tym przerobienie łap pod skrzynie oraz reduktor a także skrócenie wałka ich łaczcego postaram się wrzucić jakieś świeższe foto niebawem
_________________ SJ 410 SWAP serce 1,6 16v Mazda,skrzynia mazda mx 5, reduktor 4.16 wspomaganie KIA+chłodnica na pace opona BFG MT 225/75/R16 tarcze z tylu (alfa)
No właśnie ta skrzynia nie dawała mi spokoju. Nie dość, że mało precyzyjna, to jeszcze niezbyt wytrzymała.
A jak tam ogarnąłeś problemy z elektryką, bo pamiętam, że samochód tracił moc i gasł na debiutanckim rajdzie ?
Komputer o ile dobrze pamiętam był chyba oryginalny, tak ?
Czy konieczne jest przeniesienie chłodnicy na pakę, czy zostaje na tyle miejsca, że się zmieści ?
Cały czas się zastanawiam nad tym, czy wkładać silnik Suzuki, czy pójść w Twoje ślady...
_________________ pozdrawiam
Wojtek vel Ignorancik
Samurai 1.3, 31"
Wiek: 36 Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 55 Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-07-19, 07:35
wiązka poprostu została odchudzona o oświetlenie cała reszta co dot silnika została komp oryginalny przeniesiony pod dach bez przedłużania problem jaki wtedy wystąpił z mocą dotyczył zasilania paliwem poprostu jak mało paliwa ma takie objawy jeszcze wtedy na tym rajdziku również nie miałem założonego filtra powietrza i zassało mi liścia który zablokował się w przepływce co miało dodatkowy wpływ na pracę,jeżeli chodzi o chłodnicę ja wybrałem tył bo z przodu mam zderzak pod wyciągarke i takową chciałem zamontować generalnie to jest do zrobienia z przodu miejsca myślę żę wystarczy
_________________ SJ 410 SWAP serce 1,6 16v Mazda,skrzynia mazda mx 5, reduktor 4.16 wspomaganie KIA+chłodnica na pace opona BFG MT 225/75/R16 tarcze z tylu (alfa)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum