Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Problem z gaźnikiem - brak mocy
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-23, 18:23   Problem z gaźnikiem - brak mocy

Panowie, potrzebuje Waszej pomocy bo mnie już kurr... bierze. Mianowicie od pewnego czasu samurai ma problemy z odpychaniem się, jak się rozgrzeje to przy dodawaniu gazu jak by się dławił ew. brakowało mu paliwa i problem jest by ruszyć z pierwszego biegu.
Wykluczam problem z pompą paliwa bo paliwo podaje, filtr też wymieniony, bak czysty, wężyki gumowe od baku wymienione, podciśnienia sprawdziłem, połączone są odpowiednio, zapłon wyregulowany, kopułka i palec nowe, kable też ok. :-/ już nie mam pomysłów, szlak trafił ten padaczny gaźnik? Pikałem wszędzie płynem do czyszczenia gaźników ale to ch. dało.

oto co się dzieje:



_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-23, 19:30   

hmm po moich walkach z tym chujostwem :mrgreen: to Ci powiem że ja miałem w pływaku dziurkę i po pewnym czasie nabrał troche paliwa i go podtopiło i długo nie mogłem tego znalęźć. W końcu znalazłem zalutowałem i chwilowo było dobrze.
Ja już nie będę się wywnętrzniał na ten temat bo znowu jakiś zwolennik tu wpadnie i będzie mądrości prawił jak mu to pan mietek zajebiście ustawił.
Jedno co uważam za stosowne -jak cie wkurwi to go wywal i wstaw poniacza. Oto moja rada
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-23, 19:34   

Mam wolne pony w garażu ino z automatycznym ssaniem ale to chyba nie problem więc chyba go jutro wstawię, na walkę z tych "chu....m" poświęciłem już dwa dni...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
Ostatnio zmieniony przez slavok 2015-01-28, 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-23, 19:42   

ja kilka miesięcy :mrgreen: ale od kilku lat mam spokój -odpukać.
Ja tam sobię bardzo chwalę ten 1.5 z manualnym ssaniem. Nie wiem natomiast jak jest z tym automatycznym ssaniem.
popatrz jeszcze na ten pływak może sie podtapia
Ale zawsze jest jakaś "zmora" moja to teraz cieknące kule :mrgreen: reanimowane 2 miesiące temu i znowu ciece :mrgreen:
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-07-23, 21:48   

Sławek, zatkane dysze, szczególnie dysza systemu wzbogacającego (ang. secondary system), do tego wadliwa praca pompki przyspieszacza. Z tego co widzę, kiedy podciągasz przepustnicę, jest syknięcie, ale nie widać podawanego paliwa do zwężki Venturiego
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-23, 23:04   

który element w tym gaźniku to pompka przyśpieszacza? No i kiedy ma się otwierać przepustnica w "secondary system"?

Ok juz znalazłem w serwisowce... Jak byś mi mógł wytłumaczyć tylko w prostych słowach kiedy ma się otwierać przepustnica w 2giej gardzieli.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-07-24, 12:20   

Spoko - z tego co pamiętam z serwisówki, jeżeli ciśnienie w drugiej gardzieli zacznie rosnąć, membrana siłownika zacznie się cofać i powoli uwalniać blokadę przepustnicy systemu pomocniczego (widać na pierwszym filmie, jak w lewym górnym rogu, wraz ze wzrostem obrotów wychodzi z tego "grzybka" ramię siłownika, które powinno odblokować przepustnicę pomocniczą w drugiej gardzieli). Następnie, jeżeli wychylenie przepustnicy w głównej gardzieli będzie ponad 51 st., wtedy uwolniony podciśnieniem z "grzybka" mechanizm drugiej gardzieli zaczyna równomiernie obracać przepustnicę pomocniczą.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-24, 17:26   gaz

Przedmuchać co się da.W którymś z kanałów siedzi syf. Można spróbować tak- zasłaniasz trochę gardziel i próbujesz wkręcić na obroty max i zatykasz całkiem .Może podciśnienie przeciągnie syf i odetka się.Czasem się udaje.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-07-24, 19:30   

No widać że chciało by ale papu nie ma, nie wkręci się wyżej na obroty bo tak zuboża mieszankę że nie ma na czym się rozpędzić obstawiam zatkany dolot paliwa.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-24, 21:29   

Dzięki Panowie za wszystkie sugestie, niestety dzisiaj miałem inna robotę więc z gaźnikiem będę walczył jutro :)
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-07-25, 10:13   

Luzik - rzuć okiem na ten materiał, wydaje mi się, że to będzie Twój gazior http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=7948

Jest jeszcze taka ciekawostka, lowrange sprzedaje takie rurki emisyjne, Amerykany twierdzą, że auto zamienia się w rakietę http://www.lowrangeoffroa...i_Vent_Tube.pdf
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.