Wysłany: 2014-08-06, 23:00 Most przedni szeroki, a tylny wąski
Cześć Koledzy
Z racji, że wszystko ma się fajnie komponować, a nawet nadkola, pojawił mi się w głowie taki pomysł.
Posiadam nadkola od Wranglera(2 kpl tył), dla których rozstaw kół powinien mieć konkretny zasięg.
Szkoda mi rozstawać się z tylnym wąskim mostem 413JS z oryginalną blokadą, a z kolei nie chcę pakować z przodu aż tak mocnych dystansów(dla wąskiego przy moich felgach -25ET) bo musiało by to wyjść 70-75mm na stronę, co w rezultacie zbyt mocno wypaczy skręt.
Z tyłu sądzę to nie taki problem, bo wszystko idzie w jednej osi, więc specjalnie nie będzie kolidować za wyjątkiem przesuniętego miejsca hamulca, więc będę mógł założyć dystanse po 80-90mm na stronę.
Zaznaczam, że nabyłem drogą kupna dwa kpl przełożeń od Vitary 1,6V8 przód i nie zawaham się ich użyć.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Wstawię, ale jeszcze chwilę potrzebuję, dlatego przez kilka miesięcy zostanie na resorach.
Cztery sprężyny od Vitary(2 przód 2 tył) już czekają na cynkowanie, a z 4 drążków Vittki będzie robione na tyle 4-Link. Przód jak zrobić to jeszcze się zastanawiam.
Na razie jednak skupiam się na mostach.
Pozdrawiam
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
kompletuj zestaw : przedni szeroki od samca i tylny od vitarki.
Mniej problemów z przełozeniami , z tylu nie potrzeba dystansów, mocniejsze półosie, no i cena za 500zł znajdziesz.
Za to potrzeba z przodu dystanse, co zwiększa promień skrętu
A czy półosie mocniejsze? Taka sama średnica na wejściu w koła koronowe, a tam się właśnie ukręca. Jedynie łożyska półosi solidniejsze.
Grucha większa - mniejszy prześwit na tych samych kołach.
Plusów ujemnych jest co najmniej tyle samo co dodatnich
Dlatego daję z przodu szerszy most by wyeliminować dystanse - stąd ten cały zagmatwany projekt.
I jeszcze raz podaję dla przypomnienia:
Most z przodu szeroki z przełożeniem 5,125(41/8) od Vitary przód. bez dystansów
Most z tyłu wąski 413 z blokadą z przełożeniem 5,125(41/8) od Vitary przód, do tego dystans 2 x po 40mm, a jak będzie konieczność to zastosuję odciążenie półosi w/g projektu jaki mi Kostuch prześlesz
Pozdro
[ Dodano: 2014-08-25, 19:43 ]
Sorki Kostuch
Myślałem, że Twój komentarz dotyczył mojego wpisu, a dopiero później zauważyłem, że chodziło o most z Vitary.
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
kompletuj zestaw : przedni szeroki od samca i tylny od vitarki.
Mniej problemów z przełozeniami , z tylu nie potrzeba dystansów, mocniejsze półosie, no i cena za 500zł znajdziesz.
Za to potrzeba z przodu dystanse, co zwiększa promień skrętu
A czy półosie mocniejsze? Taka sama średnica na wejściu w koła koronowe, a tam się właśnie ukręca. Jedynie łożyska półosi solidniejsze.
Grucha większa - mniejszy prześwit na tych samych kołach.
Plusów ujemnych jest co najmniej tyle samo co dodatnich
Ale u nas mamy 150KM z blokadą i 33 cale . Jakoś od kilku lat nie ukręciliśmy żadnej :) Grucha wieksza, racja ale dzieki temu masz mociejsze zęby
w talerzu przy tym samym przełożeniu. No i tańsze :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum