Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-14, 17:05
jak sprawuje sie sami z 1 litrowym silnikiem w terenie
bogdan228 
nowicjusz



Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: Tarnogród
  Wysłany: 2011-02-19, 01:01   jak sprawuje sie sami z 1 litrowym silnikiem w terenie

prosze o wyrozumiałosc jesten (swierzak) na forum i w 4x4 tez.
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-02-19, 09:38   

Zalej do pełna i z rób w teranie 100 km :-D i jeszcze raz zalej i zobaczysz ile ci pali :mrgreen:
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-19, 09:58   

mniejszy wprawdzie silnik masz ale przy 1.0 jest mocniejszy reduktor, takze bedzie dobrze
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-02-19, 10:02   

Edit: Nie jest mocniejszy tylko o 10% wolniejszy od 1.3 :-D
 
     
tomek stasiak 
zapaleniec
Tomi



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 281
Skąd: ESI
Wysłany: 2011-02-19, 10:40   

teraz mnie zdziwiłeś Suzuka nie wiedziałem że jest taka mała różnica przecież 1.0 to trzy cylindry
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-02-19, 10:52   

L 2.268samurai /Sj 413
SJ 410 L 2.511
 
     
bogdan228 
nowicjusz



Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2011-02-19, 12:51   

dzieki za odpowiedzi, dopiero przymiezam moje auto do blota, i zaczne go powoli przyzwyczajac do jego przeznaczenia czyli blotko . :-)
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-19, 12:52   

tomek stasiak napisał/a:
teraz mnie zdziwiłeś Suzuka nie wiedziałem że jest taka mała różnica przecież 1.0 to trzy cylindry
ups chyba cztery
_________________
I've got nothing but time
 
     
bogdan228 
nowicjusz



Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2011-02-19, 13:06   

a ty kolego ilio jaki masz silniczek, bo z twojego awatara wnioskuje ze 1000cm3
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-19, 13:14   

bogdan228 napisał/a:
a ty kolego ilio jaki masz silniczek, bo z twojego awatara wnioskuje ze 1000cm3


996 rozmnożyło się i teraz ma 1905 ale na razie ci.............cho
_________________
I've got nothing but time
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2011-02-19, 19:12   

Powiem, że jak na 1.0 to jeździ wspaniale!! Zależy w jaki teren go chcesz zabierać!! Ja mam 1.0 i do mojej jazdy w terenie mi wystarcza!!
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-19, 19:50   

Suzuka 4x4 - kazdy wie o co chodzi :-D
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
bogdan228 
nowicjusz



Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2011-02-20, 01:31   

narazie planuje nauke off roadu po lasach , nie zamieżam go topić (narazie?) ale zazwyczaj jeżdze sam wiec planuje zakup wyciągarki mam na oku dragona 8000 lbs
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2011-02-20, 10:10   

niema jak to DIEZEL
mało pali a siły ma wystarczająco
i można go oczywiście zatopić
i płyniesz jak AMFIBIĄ
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-02-20, 10:44   

radex1- Z TD też można pływać czy tylko zwykły dieselek wchodzi w gre?
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-20, 13:30   

Yabu napisał/a:
radex1- Z TD też można pływać czy tylko zwykły dieselek wchodzi w gre?


każdym możesz pływać byle się woda do silnika nie dostała stąd snorkiel

kolektor wydechowy do 1.9 d nie jest specjalnie drogi więc w razie popękania można spokojnie wymienić
_________________
I've got nothing but time
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2011-02-20, 14:20   

TO znaczy się raczej nie można
z każdym se pływać dizelkiem
- nie można z TD lub TDI
bo z turbiną która osiąga tem.
koło 400 450 stopni to tylko bedziesz
słyszał jak popęka i zrobi ci sieczke w silniku

- a TDI to tosamo plus zwara elektroniki
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-02-20, 16:02   

ilio napisał/a:
Yabu napisał/a:
radex1- Z TD też można pływać czy tylko zwykły dieselek wchodzi w gre?


każdym możesz pływać byle się woda do silnika nie dostała stąd snorkiel

kolektor wydechowy do 1.9 d nie jest specjalnie drogi więc w razie popękania można spokojnie wymienić


To że snorkel to obowiązek przy pływaniu to wiem, tylko się zastanawiałem czy turbiny ch*j nie strzeli jak poczuje wodę.
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-20, 17:51   

Yabu napisał/a:
ilio napisał/a:
Yabu napisał/a:
radex1- Z TD też można pływać czy tylko zwykły dieselek wchodzi w gre?


każdym możesz pływać byle się woda do silnika nie dostała stąd snorkiel

kolektor wydechowy do 1.9 d nie jest specjalnie drogi więc w razie popękania można spokojnie wymienić


To że snorkel to obowiązek przy pływaniu to wiem, tylko się zastanawiałem czy turbiny ch*j nie strzeli jak poczuje wodę.



czasem kolektor wydechowy przy turbo rozgrzewa się do czerwoności więc jeśli go gwałtownie ostudzisz może pojawić się problem szczelności pęknięć
_________________
I've got nothing but time
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-20, 18:02   

jesli diesel to bezpieczniej zwykle muł roboczy D
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.