Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
złamałem resor...
NovyRafal 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-12, 13:37   złamałem resor...

poszło to najdłuzsze pioro z tylu..
i teraz pytanie..
co robic....
naprawiac...dac do regeneracji (oczywiscie wszystkie 4)
czy kupic nowe (cos dedykowanego, mazur albo cos)?
 
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-12, 13:40   

Kup nowe ;-)
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-10-12, 13:52   Re: złamałem resor...

NovyRafal napisał/a:
poszło to najdłuzsze pioro z tylu..
i teraz pytanie..
co robic....
naprawiac...dac do regeneracji (oczywiscie wszystkie 4)
czy kupic nowe (cos dedykowanego, mazur albo cos)?


Naprawić - w sensie zespawać czy coś takiego to się nie da (tzn. da się ale zaraz i tak pęknie w tym samym miejscu)
najtańsza opcja to kupić samo pęknięte pióro za parę dyszek i wymienić.
droższa opcja to wymienić na (cos dedykowanego, mazur albo coś)

Jak dla mnie głównym kryterium przy wyborze opcji był by obecny stan wszystkich resorów ...... jeśli są klapnięte to można wymienić na nowe .....a jeśli ładnie stoją to wymienić tylko pióro.
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
Wikingc1 
rozgadany



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 81
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2014-10-12, 14:27   

Witam.
Jeśli masz kasę i potrzebę to wymień wszystkie 4 na nowe i będzie spokój nie długo. A jeśli potrzebujesz rzeźbić to kup jakieś pióra główne i wymień, ale pamiętaj żeby wymienić i w prawym i w lewym resorze, bo inaczej będzie krzywo stał. Jeśli masz dobre resztę piór i chcesz dobrze i tanio to znajdz zakład gdzie dorabiają resory i niech Ci wymienią w prawym i lewym resorze tylko pióro główne. Nie wiem jakie masz te resory ale najlepiej jeśli masz dwa pióra główne ( czyli idące przez całą długość. wtedy dużo trudniej jest go złamać.
Ja u siebie mam kombinowane resory sam wyginałem i już jakieś 3 miesiące jeżdżą i nie ma problemu (oczywiście na początku po pierwszej jeździe siadł ok 25% ale to trzeba uwzględnić przy gięciu, później już jest ok). No i bardzo ważna rzecz o której się mało mówi czyli odboje, jeśli resor się wygina podczas wykrzyżu w drugą stronę to żaden nie popracuje zbyt długo.
Pozdrawiam.
 
     
NovyRafal 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-12, 14:35   

kutwa..jak popatrzylem na ceny nowych..to mi sie wlosy zjezyly....
bede naprawial....
ewentualnie wezme same piora glowne od Mazura..
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-10-12, 14:50   

Od Adama (partner4x4) chyba 150 za pioro placilem glowne. U mnie resory byly calkiem w dobrym stanie tak wiec po wymianie jednego bylo rowno.
 
     
NovyRafal 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-15, 21:55   

bylem dzisiaj w warsztacie odwiedzic suke...
3 z 4 resorow juz zrobione..jutro odbieram auto...
normalnie sie juz nie moge doczekac...
 
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-10-15, 22:21   

Wikingc1 napisał/a:
jeśli potrzebujesz rzeźbić to kup jakieś pióra główne i wymień, ale pamiętaj żeby wymienić i w prawym i w lewym resorze, bo inaczej będzie krzywo stał.

Czemu wprowadzasz w błąd ? wszystko będziesz miał prosto :) przynajmniej resory przerabiałem ten temat 2 razy -złamana laga głowna kupowałem nową u mazura i wszystko dealnie prosto było.Jeden cienki płaskowniczek nie podniesie auta
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
NovyRafal 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-15, 22:25   

ja wymienilem obie lagi glowne z tylu...tak dla pewnosci..
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-10-16, 12:26   

Starscream napisał/a:
Wikingc1 napisał/a:
jeśli potrzebujesz rzeźbić to kup jakieś pióra główne i wymień, ale pamiętaj żeby wymienić i w prawym i w lewym resorze, bo inaczej będzie krzywo stał.

Czemu wprowadzasz w błąd ? wszystko będziesz miał prosto :) przynajmniej resory przerabiałem ten temat 2 razy -złamana laga głowna kupowałem nową u mazura i wszystko dealnie prosto było.Jeden cienki płaskowniczek nie podniesie auta


Ja kiedyś zrobiłem podobnie - kupiłem jedno pióro główne.
I po założeniu zadzwoniłem że chcę drugą, bo auto wyglądało jak kulawe :mrgreen:

Jednemu będzie stało prosto, drugiemu krzywo (bez skojarzeń ;-) ). Zależy w jakim stanie jest to pióro które ocalało po drugiej stronie.
 
     
NovyRafal 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-16, 13:23   

auto odebrane...zrobione wszystkie 4 resory..
z tylu wymienione obie lagi glowne..
ale wysoko teraz stoi... :shock:
i skacze jak ping pong :mrgreen:

[ Dodano: 2014-11-05, 11:37 ]
no to sie nacieszylem..
po 2 tygodniach zlamalem znowu resor..teraz drugi..
a glowna laga (nowa ) wygiela sie w druga strone...

jak zyc pani premier...

[ Dodano: 2015-01-14, 17:17 ]
za trzecim razem gosc dorobil mi od podstaw cale nowe resory (6 pior)
posmigalem juz 2 rajdy i kilka pojezdzawek z kumplami i resorki smigaja az milo...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.