Wysłany: 2014-10-21, 14:07 Gaźnik i zapłon- co jest??
Witam mam problemy z samcem mianowicie silnik ma cały czas obroty w granicach 2000 na wyłączonych swiatłach i 2500-3000 jak włacze swiatła oraz co jakis czas dusi go przerywa oraz strzela z rury. Zastanawiam sie nad przekładką gaznika z poloneza choć wolałbym ogarnąc oryginalny gaźnik. Co lepsze?? Znacie moze jakis fachowców co by sie tym zajeli??
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-10-21, 14:10
Cześć, Kolega nowy to pewnie jeszcze nie przeczesał zagonów forumowych broną wyszukiwarki naszej pod kątem wałkowanych tematów gaźnikowych. Jest ich mnogo więc zachęcam do lektury tego co już zostało napisane i ewentualnie podłączenie się pod istniejący wątek.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Jak chcesz to mam gościa od gaźnika w Częstochowie, mnie ustawiał gaźnik i jestem bardzo zadowolony samiec pali ciepły czy zimny spala na trasie 7litrów . Gość zna się na tym. Jak coś to pisz na PW.
Gaźnik panowie ogarnięty załozyłem od poldka tylko jest problem jaki miałem juz wczesniej na wolnych obrotach pali na 3 cylindry a powyzej 2k juz normalnie jest czy moze miec z tym cos wspólnego ta membrana na aparacie zapłonowym??
ona podciśnieniowo zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu, W poldku i FSO nazywało sie to "przyspieszacz zapłonu" a sprawdzałeś to jakie masz reakcje jak odepniesz rurkę z podciśnieniem? Bo jak to szwankuje to np przy nagłym dodaniu gazu zanim auto sie pozbiera to szarpie nim.
Przewody, kopułka, palec, świece nowe a z tym podcisnieniem to jak odepne to inaczej chodzi. Ta membrana co jest przy aparacie zapłonowym jest wymienna czy całosc trzeba zmieniac??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum