Hej. Przymierzałem się do wymiany alternatora bo na dniach montuje wyciągarkę więc chciałem dać większy aku i coś żeby go podładowało bez problemu.
Dzisiaj po otwarciu maski zaskoczenie - naklejka na alternatorze a na niej Bosch 70A, 14V, czy to możliwe że takie montowali seryjnie w Hiszpanie 1.3 benzyna? Auto mam w oryginale więc się trochę zdziwiłem, bo na forum raczej wszyscy piszą o mniejszych?
To by znaczyło że spokojnie mogę aku 70ah wstawić?
I przy okazji dopytam, jakich wymiarów mogę maksymalnie akumulator wsadzić żeby nic nie trzeba motać?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2014-11-17, 10:57
Dzięki za info, a jaki wg Ciebie mogę maksymalnie dać akumulator pojemnościowo?
W żelówke się nie będe bawił bo będe się wyciągał sporadycznie może kilka razy w miesiącu, natomiast zależy mi żeby było trochę prądu bo będe montował jeszcze halogeny, CB i takie tam..
No i przede wszystkim żeby wyciągarka dała rade..
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2014-11-17, 12:58
Dzięki za info, w drugim poście chodziło mi oczywiście o pojemność nie gabaryty...
Poczytałem i kupię chyba aku typu start/stop, cena sporo lepsza niż żelówka a przy moim sposobie użytkowania powinien bez problemu dac rade.
Dzięki za pomoc.
Niema sęsu akumulator START/STOP w tym przypadku nie potrzebnie wydana kasa, lepiej standard jak już nie chcesz żelówki. Max co się zmieści bez większych modyfikacji to gama akumulatorów 70-77 Ah 278mm długości.
Sądząc po katalogu, miseczka pod akumulatorem jest taka sama w benzynie i dieslu więc i takie aku powinno Ci się zmieścić bezinwazyjnie. Tylko z plusem po dobrej stronie weź bo nie wiem jak tam w benzynie to jest.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum