Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-11-18, 19:47 Swap z 1.9 diesel renault na 1.8 IS z bi em dablju
U mechanika stoja juz dwa auta (Sami i coupe) i czekaja na swoja kolej. Najwiekszym problemem mechanicznym bedzie spasowanie skrzni z reduktorem.
Kto z aktywnych forumowiczow ma zrobionego swapa na 1.8 IS z beemwu i moze sie wypowiedziec czy dorabiali flasze, czy inaczej to laczyli? Czytalem o polaczeniu skrzyni B M W z reduktorem za pomoca jakiegos krotkiego walu. Wolalbym skrzynie chyba zostawic z samuraia, ale skad wziac flansze?
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-11-18, 19:54
Samuraiowas skrzynia raczej dlugo nie pociagnie, potrzeba Ci walu z BMW i krotkiego skrzymnia-reduktor Samuraia, z dwoch rokisz jeden i tyle i po klopocie.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-11-18, 22:06
Hmmm, następny dzisiaj...
Co wy się tak upieracie na łączenie mocnych silników z gównianą skrzynią samuraia?
Silnik bejcy aż się prosi, żeby go wpakować razem ze skrzynią i tylko dorobić wałek do reduktora.
Po co komplikować sobie życie?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-11-19, 12:11
Mechanik powiedzial, ze przelozenie silnika to pikus, ale problemy beda ze skrzynia i reduktorem. Kazal szukac flaszny, ale jak nie ma to bedzie przekladal razem ze skrzynia. zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-19, 20:31
Michal982 napisał/a:
Hejka. Jak zdecydujesz się przekładać silnik ze skrzynią, z chęcią odkupię oryginalną skrzynię od samuraja.
Pozdro
Skrzynia dieslowa ma nieco szybsze przełożenia od benzynowej, ma ciężarek i może mieć nieco inną dupkę niż benzynowa, co nie zmienia faktu że spasuje do 1.3 też :) to tak tylko, żeby była pełna świadomość.
Ps. interesująca ranga i liczba postów na forum :D
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-20, 12:27
Ja bym się specjalnie nie rozwodził nad zmianą paliwa, bardziej nad stanem zbiornika. Jeśli nie ma korozji i wszystko ok to oczywiście po całkowitym spuszczeniu ropnej zawartości może bym przepłukał z litrem pb95 i odlał tego litra na bok. Zalał pb95 i jeździł normalnie. Ale wiesz, jam teoretyk.
Gorzej jak się przy okazji ujawni korozja zbiornika to jest oddzielny temat z jego czyszczeniem.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-11-20, 13:54
Dzieki sliczne! Teraz tylko miec nadzieje, ze nie jest za bardzo zardzewialy bo troche z tym zabawy... Zazwyczaj mam powyzej polowy baku, ale nie wiem jak traktowal poprzedni wlasciciel...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum