Właśnie wróciłem z rajdu, a właściwie to mnie przyholowali do domu.
Są na tym świecie pomocni ludzie – podziękowania dla Tomka S.
Wydawało mi się, że jak mam szczelny silnik, wyprowadzony snoorkel i szczelny dolot, pomyślałem nawet o zaślepieniu małego otworu odprowadzającego wodę w puszce z filtrem powietrza (silnik od Swift GTI) to spokojnie przez głębszą wodę przejadę.
Wystąpił błąd wieku dziecięcego – nie zrobiłem odpowietrzenia zbiornika paliwa, a korek wlewu mam w standardzie(na kluczyk) i nabrałem sporo wody do zbiornika.
Jak najlepiej ten problem rozwiązać?
Czy kojarzy ktoś jeszcze inne problemy, jakie mogą się trafić podczas takich przejazdów.
Pozdrawiam serdecznie
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Ostatnio zmieniony przez Ari 2014-11-24, 19:54, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 209 Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2014-11-24, 14:17
Komputer elektryka pod dach
I zeby nie robiły sie zwarcia na kablach dookoła uszczelnij silikonem
Pamiętaj ze przy dobrze zrobionym dolocie auto gaśnie po zatakaniu gi na gorze
_________________ Suzuki evo3 by 4xdrive ;)
Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
a jak uszcelnić świece np i po co aparat to na silikon + odpowietrzenie, a świece ja sobie zakupiłem dobre przewody i nic nie uszczelniałem, topiłem auto milion razy nigdy nie było problemów od świec strony, w tym roku 2 razy miałem wode w silnik raz uszczelniacz na kole zamochowym był walnięty, a raz woda poszła przez filtr stożkowy który był przy dachu
elektryka to podstawa wiadomo najlepiej pod dach, w sumie ja mam też orginalny korek i nigdy do paliwa woda się nie dostała , odpowietrzenie mostów reduktora skrzyni w górę i do przodu oczywiście odpowietrzenie zbiornika jak najbardziej w górę,
A te silniki które złapały wodę jakoś ją negatywnie odczuły czy po jakimś oczyszczeniu typu: permanentne wylanie wody ze zbiornika paliwa, wymiana filtra paliwa, przedmuchanie instalacji paliwowej włącznie z wtryskami, ewentualnie wlanie jakiegoś środka uszlachetniającego do paliwa śmigają jak by nigdy nic się nie stało?
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Wszystkie węże są podłączone, jeden wraca do zbiornika, a drugi cienki z jakimś zaworem zwrotnym lub filtrem będę sprawdzał gdzie idzie.
Z tego wniosek, że cała woda weszła przez korek wlewu, faktycznie nie był on zbyt szczelny
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Woda w silniku to zależy kiedy się zorientujesz ja przez to mam juz 3silnik w tym roku 😄 woda w paliwie to pikuś wylej wlej nowe paliwo i samo wszystko przypali, chyba że masz gaźnik wtedy czyszczenie
pojedź na złom zobacz, wydaje mi się że nie spasuje bo w audi są na ,,gwint,, bardziej polonez lub coś tego typu. w intercarsie widziałem takie korki one są uniwersalne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum