Witam. Ciągle nurtuje mnie pytanie jakie mosty do samuraia, wiem że toyota może patrol, uaz (afgany). Chodzi mi o poszerzenie, aktualnie mam dystanse 50 mm, ale nie wiem ile to wszystko wytrzyma. A jak może mosty o defendera ? Osobiście najbardziej odpowiadały mi afgany, ale trudno znaleźne. Jakie wasze sugestie wszystko wezmę pod uwagę.
mistrzu zalezy do czego chcesz auto robić , jeśli chcesz wstawić toyoty lub afgany to przygotuj się na koszt okolo 10 tyś zł, pytanie było zadawane 100 razy albo i lepiej, jak coś to tylko toyota lub afgany, patrola sobie odpuść, ja mam samuraiowskie i 33 cale i jakoś żyją
No też mi się wydaje że za dużo. A mosty od defendera/discovery ? Jechałem ostatnio za nim i tak se patrzę że nawet fajnie wyglądają nie takie toporne ?
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-11-30, 16:29
Discovery/defender spoko ale tylko z 300tdi (starsze maja 10frezow na wiloklinie i lapia luzy) wytrzymaja sporo, pamietac trzeba ze sa ciezkie nigdy nie wazylem ale obstawial bym 2x wage samcowych. Pasuja do nich rzekomo przelozenia z serii 4.7 i innych dyfrow Rovera co osobiscie planowalem uczynic ale zmienilem koncepcje. Dzis Ci moge zmierzyc przeswit na gruszcze w samcu i disco na 31''.
Jeden sprawny i przygotowany kosztuje 10k. W krakowie tym handluja.
Moze czesio troche nad wyrost mowi za same mosty + sprezynowanie, ale ogolnie przerobka na toyote rowna sie: zmiana walow, zmiana kol na wieksze (bo po co ci mosty z toyoty skoro chcesz miec 31 cali?) , potencjalny remont (lozyska 1,5-2 razy drozsze niz do samca). Nastepnie cos musi tymi duzymi kapciami krecic, wiec silnik/skrzynia lub reduktor, ewentualnie jeszcze wolniejsze przelozenia dyfra - obecnie tylko za ocenu. I masz auto z jedna blokada cierna lsd (ktore tez czasem tez wciskaja nie dzialajace). I teraz co, zaspawasz sobie dyfer z tylu z kolami 35 w moscie ktory kosztuje 1,5k? W tym momecnie masz dwa wybory, jak masz jeszcze hajs, to sklada sie blokade przynajmniej jedna, a jak nie to pukasz sie w glowe i jeczysz ze mozna bylo wsadzic most z pajero 2 z fabryczna blokada
Tak wiec miejcie swiadomosc na co sie porywacie. Tyle w temacie.
NO NO dokładnie tak jak pisze PACMANO
JA jak bym miał zakładać 31 koła to wybrał bym najtańszą opcje
zakupu mostów od takiego nawet UAZA . Kolega ma założone kapcie 33 w tym
uazie i daje se rade . pozdro
ja napisze tak
mosty toyota lj lub afgany 3,5-4,5tyś
blokada minimum tył 3,5tys z kompresorem sprezyny amory jakieś w miare normalne, przeróbka wałów bebny na tarcze ewentualnie jakieś łożyska i wyjdzie 10 tyś jak nic, aha jeszcze jak masz ori silnik 1,3 to napewno do tego reduktor minium 4,16, lub zmiana silnika, i wzmocnić reduktor,
wiem co pisze bo przerabiał to DAMIANWWY z jedną plokadą go wyszło około 10tyś . ja też planuje przeróbke mostów na afgany ale w swoich mam polosie wzmacniane przdo tył bloka przod tył i 33 cali, odpukać nic mi się nie dzieje nie urywam półosi co chwila, tak więc z tymi przeróbkami to warto sobie przemyśleć czy starczy monety by do końca to zrobić, bo po co komu mosty bez żadnej blokady,
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-01, 00:45
Radoslav napisał/a:
No też mi się wydaje że za dużo. A mosty od defendera/discovery ? Jechałem ostatnio za nim i tak se patrzę że nawet fajnie wyglądają nie takie toporne ?
Kiedyś był taki zawodnik co zrobił zmote z mostami z Disco chyba, potem po miesiącu czy dwóch była zmota osobno a mosty z kołami osobno na sprzedaż.
radex1 napisał/a:
NO NO dokładnie tak jak pisze PACMANO
JA jak bym miał zakładać 31 koła to wybrał bym najtańszą opcje
zakupu mostów od takiego nawet UAZA . Kolega ma założone kapcie 33 w tym
uazie i daje se rade . pozdro
Zwykłe mosty z Uaza (nie afgany) to jest jedna wielka pomyłka, nie rozumiem zupełnie ludzi którzy je gdziekolwiek motają
MCsel46 napisał/a:
Musisz poczekać na odpowiedz kogoś bardziej ogarniętego w temacie, kiedyś natknąłem sie na cos takiego:
[ Dodano: 2014-11-30, 15:32 ]
Wg mnie troche przesadzony.
Ten "wynalazek" to przechodzi z rąk do rąk od dłuższego czasu, pojawia się już od ponad roku na wszelkich portalach aukcyjnych. Poza tym ma piękną narośl na masce
Gołąb4x4 napisał/a:
10 tys. To kosztują od Volvo c303
Najtaniej jak widziałem mosty z c303 to były po 7 000 za sztukę.
Wszystko zależy do czego auto jeśli do takich swoich jazd bez rajdówto lepiej zzostawić orginal dokupić reduktor i opony 31 cali orginał nie nalewki i się cieszyć z jazdy, do tego wyciągarki mechanika i jest zabawa, jak na rajdy wyczyn to tak samo orginał 32-33 całe i półosie hd, do extreme to tylko toyota i 35 ccali lub Afgan i 33 cale do tego silnik i reduktor, tak więc najpierw zastanówmy się ile mamy kasy a potem liczymy
-reduktor 2-3tys
-kola 3-4tys
-silnik 1-2tys
-mosty 3,5-5tys
- blokada1szt. 2,7 *2+kompresor600- 6tys
- wzmacniane półosie samurai 2-3 tys
- sprężyny amortyzatory 1-2 tys
- robota samemu lub warsztat 1-6tys
- wyciągarki 2-5tys
- międzycczasie znajdziemy parę dodatkowych kosztów np elektryka metromierz fotele zbocze kinetyk pas,
Ceny orientacyjnie za nowe części zawsze można taniej znaleźć
Zamontuj sobie mosty z muscela kiedys w pl jezdzil taki cherokee na mostach muscela z dorobionymi zwolnicami i blokadami 100% i o ilesie nie myle to oponki byly swampery w rozmiarze 38'5 cala a wlasciciel wypowiadal sie pozytywnie o tych mostach
panowie po co kombinować wystarczy pojechać na rajd i zobaczyć na czym czołówka jeździ polski, tylko toyota lj afgan i laplander nic innego nikt nie mota bo niema to sensu,co z tego że prześwit będzie metr jak i tak nie pojedzie i tak, gorzej tylko z wyciągnieciem auta, chcecie mieć prześwitu pół metra to wtedy potrzeba z 300km silnik i pędem się wbijać gdzieś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum