Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-09, 22:30
Trudno mi sobie wizualizować co tam działasz i jak to wygląda na żywo ale może dorzucę jeszcze sprawdzenie pierścieni tych zaciskanych na gorąco na półosiach, może się wysunął któryś i pół oś lekko wyjechała?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-12-09, 22:36
4x4 samurajek napisał/a:
Dziekuje panowie moze nie do konca sprecyzowalem swoje obawy majac na mysli luz na [olosi na dyfrze tak jak wspomnialem lozysko przy kole jest ok ale jak poruszam kolem jest luz ktory swiadczy jakby byl to luz na polosi przy dyfrze na weekendzie rozbiorka !
Poruszasz kołem tzn. obracasz??
bo jeśli obracasz kołem i jest niewielki luz zanim flansza od wału napędowego też zacznie się obracać to to akurat jest normalne zjawisko, po prostu dyfer składa się z kilku przekładni zębatych i każda z nich ma luz międzyzębowy (poszczególne luzy się dodają) przez to dla laika wygląda to jak by było rozsypane w środku.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-12-13, 17:40
obejrzyj sobie i sam stwierdz, czy jestes w stanie sam to zrobic (oczywiscie zajrzyj tez do manuala)
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum