Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
misiaq
misiaq 
nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-11-23, 18:54   misiaq

Heyah
Pierwszy egzemplarz w dalszym ciągu under construction - niemniej jest przygotowywany "pod klosz"
Nie o to nam jednak chodziło, efektem była decyzja o zakupie trzeciego egzemplarza (pierwszy jako dawca silnika i części mechanicznych)
Drugi egzemplarz to ten nasz słynny
Teraz trzeci - częściowo zdekompletowany, niemniej ma kompletny przód oraz tylne nadkola lecz podłoga w bagażniku w fatalnym stanie.
Niemniej jestem dobrej myśli i niskim kosztem chyba uda się auto przywrócić do życia i zarejestrować na żółte tablice.
Trzeci egzemplarz chyba jednak jest perełką, gdyż posiada nietypowy VIN, który świadczy, że był wyprodukowany przed 1981 rokiem , niestety nie mogę go rozszyfrować - co sądzicie ? Poniżej fotka z VIN - czy da się rozszyfrować rok ?
odnośnie naszego rodzinnego LJ remontu wrzucam co jakiś czas info na
Fanpage LJ 80 :)



pozdr
m.
_________________
LJ 80 Under Construction ;)

https://www.facebook.com/suzukilj80?ref=hl
Ostatnio zmieniony przez Myszon 2014-12-24, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-11-23, 20:21   

To chyba Japonski VIN, jest krotszy od normalnego i przexz nie do rozszyfrowania w dekoderze internetowym, mam tak samo z swim plaskaczem, szukalem kilka miesiecy i nic sie nei udalo, Japonski import i tyle wiem ;-)

Powodzenia.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-11-23, 20:29   

Szkoda że nie koreański bo mógł bym podpytać tu i ówdzie :)
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-11-23, 21:17   

Juz wyslalem zapytanie do jednego z japonskich kolegow (: moze cos zdziala.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
misiaq 
nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-11-24, 09:24   

Pytam z ciekawości bo i tak tej ramy nie planuję wykorzystywać.
W drugim mam już VIN i tabliczkę znamionową więc ten raczej będzie dawcą części - szczególnie blacharskich.
Przód jest w miarę zdrowy, gorzej z tyłem. Progi oraz boczki do odratowania, podłogi w bagażniku nie ma, szukam producenta blachy falistej żeby coś tam dopasować. Brakuje też tylnego pasa w którym zamontowane są lampy (to też da się bez problemu dorobić ale muszę popytać może ktoś ma pozostałości).
Auto musi być w 80% oryginalne - takie jest założenie gdyż jedyna opcja rejestracji to zabytek.

Swoją drogą jak robiłem pierwszego to znalazłem producenta blacharki do LJ 80 w Kolumbii -może kogoś zainteresują ceny z dostawą do PL?;-))

1. SLJ8005 Front Bib LJ80 Series USD 280

2. SLJ8017 Front Fender Assy (is it left?) usd 350 each side (This fender comes with the inside part)

3. SLJ8007 Front Fender LJ80 Series (is it right) usd 250 each side (this is the outside part of the fender)

4. SLJ8008 Front floor ( i need floor to driver and passanger !) usd 200 each side

5. SLJ8014 Back floor usd 450

6. Rear tub for lj80 series is USD 1950 (kompletny tył)

www.citroa.com ;)

pozdr
m.
_________________
LJ 80 Under Construction ;)

https://www.facebook.com/suzukilj80?ref=hl
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-15, 11:45   

Misiaq a tego znacie? http://olx.pl/oferta/rodz...html#9f608aedd0
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
misiaq 
nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-12-16, 09:28   

Hejka
wczoraj go zobacyzłem i cena całkiem całkiem.
ale z LJ ma niewiele wspólnego ;(

nieoryginalne światła przód i tył
z boku gładka blacha (brakuje przetłoczeń), tak samo wlot paliwa jakiś dziwny ( w oryginale jest głęboko osadzony)
nadkola tył nieoryginalne albo laminat
nadkola przód też prawdopodobnie laminat
na masce wlot powietrza
drzwi cięte
lusterka nieorygianlne
siedzenia nieoryginalne
zderzak nie tak ma wyglądać
silnik i mosty z nowszego
felgi z samuraja

Ktoś się napracował żeby go odratować, ktoś się napracował ale trochę namieszał :/

pozdr
m.
_________________
LJ 80 Under Construction ;)

https://www.facebook.com/suzukilj80?ref=hl
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-12-16, 11:25   

misiaq napisał/a:

silnik i mosty z nowszego
felgi z samuraja




Silnik 1l to akurat dobry pomysł i wizualnie prawie niczym nie różni się od 0,8
Sam mam założone zwrotnice z samuraia, żeby mieć z przodu tarczówki. Zmiana mostu/mostów jest bez sensu, bo grucha nie wypada po środku (no i zmienia się szerokość, przełożenia, etc).
A felgi i lusterka to najmniejszy problem...

Z resztą trzeba się zgodzić - ktoś zanadto uprościł blachy/światła :-/
 
     
misiaq 
nowicjusz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-12-16, 11:54   

Ależ zgadzam się z Tobą w 100%

niemniej ciężko auto które tak wygląda przywrócić do stanu pierwotnego.
Juz taki jeden mi stoi na placu , ktoś stworzył cały tył od nowości.
Tego się nie da uratować.
Mój egzemplarz (ten drugi, bo pierwszy jest blacharsko perfekcyjny) który robie do jeżdżenia robie dodając tylko wstawki i nową podłogę bagażnika (dach z Renault Rapid) . Czyli cała skorupa oryginału będzie zachowana. Boczne wytłoczenia także będa zrobione (pomysłów jest kilka od)
Uciekam od laminatu.

m.

[ Dodano: 2014-12-18, 11:50 ]
Lexx napisał/a:
Juz wyslalem zapytanie do jednego z japonskich kolegow (: moze cos zdziala.


Już wiem !! ;-)
Suzuki odpisało - produkcja Marzec 1980 z przeznaczeniem na rynek Niemiecki.
Zastanawiam się tylko czy mogę jeszcze dorwać jakies informacje na temat tego egzemplarza?;-)


pozdr
m.
_________________
LJ 80 Under Construction ;)

https://www.facebook.com/suzukilj80?ref=hl
 
     
ggonzo 
świeżak
lj80



Wiek: 54
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-09, 13:05   

Witam i od razu mam prośbę - pytanko - mam w swojej lj80 założoną reperaturkę tylnego prawego błotnika, niestety błotnik kończy się ostrym "kantem". I teraz pytanie, ma ktoś może pomysł, od czego dobrać brakujący rant? Nie musi być idealnie taki sam, blacharz podetnie, wyklepie - byle ogólna "idea" była podobna... Będę wdzięczny za podpowiedź.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.