Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
drążek łączący zwrotnice z tyłu
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-01-12, 21:22   drążek łączący zwrotnice z tyłu

Witam czy ktoś kiedyś myślał o tym żeby odwrócić zwrotnice prawa na lewą i zamontować drążek łączący zwrotnice z tyłu? uniknelibyśmy wtedy zaginania drążka na każdym pniu kamieniu itp, wiem że trzeba by zamontować wtedy drążek od przekładni na wąsie od w124 myślicie ze jest to wykonalne??? czekam na wasze opinie
_________________
budowa mojego SJ'ta:)

Projekt4x4-Suzuki Samurai
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-01-12, 21:26   

Z tego co mi wiadomo to nie przeklada sie zwrotnice tylko robi sie to na dwoch wasach z mercedesa. Gdzies byly linki do takiego projektu.
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-01-12, 21:44   Re: drążek łączący zwrotnice z tyłu

sjbielsko napisał/a:
Witam czy ktoś kiedyś myślał o tym żeby odwrócić zwrotnice prawa na lewą i zamontować drążek łączący zwrotnice z tyłu? uniknelibyśmy wtedy zaginania drążka na każdym pniu kamieniu itp, wiem że trzeba by zamontować wtedy drążek od przekładni na wąsie od w124 myślicie ze jest to wykonalne??? czekam na wasze opinie


pewnie dało by radę przełożyć całe zwrotnice ...... ale takie zamontowanie by było skrajnie wbrew zasadom "trapezu układu kierowniczego" wąsy jak są przed mostem (od zderzaka) muszą się rozchodzić na boki a jak są za mostem (od reduktora) muszą się schodzić do zewnątrz, inaczej strasznie cieło by opony na zakrętach. Układ kierowniczy tak jest zbudowany co by koło będące wewnątrz zakrętu skręcało się bardziej niż to zewnętrzne gdyż toczy się po okręgu o mniejszym promieniu.
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2015-01-13, 10:40   

W Jimnym jest tak jak piszesz, drążek z tyłu. Właściwie to można by było przełożyć zwrotnice z jimniaka bo są takie same, z tym że będziesz miał kolizję drążka z dyfrem. W Jimny dyfer jest wyżej.
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
zed111
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 346
Skąd: SGL
Wysłany: 2015-01-13, 10:59   

ciekawe czy ktoś próbował w Samuraju zrobić coś podobnego

https://www.wfoconcepts.c...%201024x768.jpg
http://lh6.ggpht.com/_hA-...7E/DSC_0429.JPG

co prawda strasznie małe te sworznie w naszych samochodach są, ale może ktoś testował?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.