Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
slavok
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-21, 20:13   

coś się ruszyło ;)







silnik już praktycznie siedzi, teraz walka z kablelkami...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-21, 22:46   

Sam działasz ??
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-01-21, 22:49   

yenko napisał/a:
Sam działasz ??


Działam. Ale o co chodzi? :D

Slawo zaproś na jedną noc kunę do garażu to Ci sama ogarnie te kabelki :D:D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-21, 22:55   

Czekałem kiedy się odezwiesz :-D
 
     
Uh Lala 
mechanik



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 03 Mar 2014
Posty: 581
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-21, 23:25   

Slavok!! Matko i córko!! To Ty masz Samuraia?! :O
_________________
...Wilczyca...
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-21, 23:49   

No raczej Lala :mrgreen:
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-01-22, 08:13   

No powiem nie ma jak walczyc z tym Spageti :-P ja tez musze wywalic te kable bo mi do niczego nie sluza hahaha haha Slavok owocnej pracy :mrgreen:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-01-27, 00:54   

wyedytowałem bo zdjęcia już działają
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
Ostatnio zmieniony przez KRZYKKU 2015-01-28, 00:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-27, 21:33   

coś się z picassą porobiło ale już robi ;)

Dzisiaj był pierwszy odpał:

http://youtu.be/G2Dv-czO8Fw


co autor tej instalacji miał na myśli doszedłem do tego dopiero po takim zabiegu:





troszkę kabelków zostało:




pozostało ogarnąć tą wiązkę, podłączyć pompę paliwa po bożemu bo aktualnie jest "na krótko"

zrobić jakiś myk z maską bo brakuje 2cm by się domknęła

ogarnąć filtr powietrza...

btw. Krzykku czy u ciebie pompa paliwa też robi taki wir z baku (tzn szum) też miałeś gaźnikowca...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-01-28, 00:11   

Slavok nie mam pojęcia jak ciągnie elektryczna pompka z oryginalnego baku gaźnikowca bo mój bak wyleciał 2 lata temu a w jego miejscu jest butla podtlenku LPG... ja mam obecnie jakąś taką dużą pompkę Boscha z sakrucką wydajnością no i do wielopunktu więc ponad 3 bary. Hałasuje zajebiście dlatego dałem przekaźnik i jak śmigam na LPG to ją rozłącza bo myśleć nie można tak się drze, paliwo obecnie ciągnie z małego kanisterka plastikowego i widzę że z powrotnej rurki ładuje niesamowicie.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-28, 10:09   

No wlasnie ten powrót jak z karchera daje hehe, moze baki z wtrskowca maja ta rurke o wiekszej średnicy. Ciul wie...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-01-28, 10:14   

A jakiej kryzy/regulatora ciśnienia nie idzie dołożyć? Takie coś http://allegro.pl/grand-v...4943698792.html
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-01-28, 16:01   

Regulator ciśnienia już jest przy wtrysku, ale pewnie permanentne traktowanie go zbyt wysokim ciśnieniem, na dłuższą metę może mu nie wyjść na zdrowie :mrgreen:
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-01-28, 16:22   

Slavok a jaką pompę tam zamontowałeś bo z tego co wiem to do jednopunktu przychodzi pompa 1.0 bar i nie powinna dupy urywać w baku natomiast do wielopunktu ma być co najmniej 3.0 bar i tu już pewnie robi się niezły wodotrysk

u mnie na zasilaniu jest wąż Ø 8mm, na powrocie Ø 6mm wymiary wewnętrzne.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-28, 17:23   

Z tego co pisał Kostuch to pompa powinna dawać ciśnienie 2,5atm, ja zapodalem taką co daje 3atm bo taką uniwersalną mieli w sklepie za rogiem.

co do przewodów to kurde zostawiłem te co były w gaźnikowcu - przewody miedziane tam mam po wew. części ramy... i nie wydaje mi się by miały aż takie przekroje.

btw. jakimi opaskami wyzaciskałeś przewody na pompie? bo te gówniane opaski na śrubę ślimakową to nie wiem czy to dobry pomysł...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-01-28, 19:10   

Ja dałem 8mm i 6mm przewody bo sztywne rurki od listwy wtryskowej mają takie przekroje i pompa jest na 8mm więc mi to spasowało idealnie ale jak pisałem nie wiem jakie w serii idą przewody po ramie bo wszystko wyrzuciłem i Ci nie zmierzę :-D , na wyczucie podejrzewam że 6mm zasilanie i 4mm powrót. U mnie cały układ seryjnego zasilania wyleciał i wszystko jest nowe. Tam gdzie zachodzi konieczność zastosowania przewodu elastycznego dałem gumowe węże paliwowe, zbrojone i zaciski jak niżej. Najgorsze zło to wężyki igielitowe i gówniane opaski ślimakowe.

https://www.google.pl/sea...tml%3B600%3B450

_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-07, 20:10   

No maska domknięta ;)





rozciąłem mocowanie obniżyłem i przyspawałem troszkę niżej :)
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-02-07, 20:20   

Elegancko!
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-02-08, 14:15   

A mowilem ze trzeba uciachac :mrgreen: i lewarek teraz prosto, zreszta 1,6 sie nie chce zmiescic a ja upchnolem 2,5 r6 i pomimo obnizonej budy o 8cm maska sie zamyka :-P

Pozdro
_________________
606468554
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-08, 15:22   

Jakbys jeszcze mial cos z przedniej budy oprocz tej maski :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.