Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-02-10, 23:33
im niższa tym lepsza . Inni pisali, że koszt spieka 6-cio listkowego to 370 - 300zł także im bliżej 300 tym lepiej, no chyba że używka to niżej 300 pln-ów. do tego docisk jaki lepszy NKK czy AISIN no i łożysko też markowe.
Oryginalny Aisin - komplet za 300zł jest najtaniej, szukałem pytałem u znajomego w motoryzacyjnym. Za spieka myślę, że fajnie byłoby się zmieścić (tarcza, docisk, łożysko oporowe) w 500zł
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-02-11, 12:49
też z postów wnioskuje że tak to działa tarcza spiek + standardowe: docisk aisin/nkk + łożysko koyo
[ Dodano: 2015-02-11, 12:55 ]
dorzuca się ktoś do zamówienia spieka? Ja i znajomy kupujemy 2 szt. 6-listków- jak więcej weźmiemy to z cena nizej zejdziemy.
oddam za 550zł + wysyłka nówkę spieka z aaronexa + docisk NKK + łożysko oporowe. Miałem zakładać i leży już tak rok a ze względu na zmiany w aucie nie będzie już ono potrzebne.
Ja mam przerobione i czeka na montaż. Jak zmieniałem silnik to ze starego zostawiłem sobie koło i w pracy tokarz mi to przerobił. Ogólnie prosta robota więc jeśli masz możliwość to zrób we własnym zakresie.
Jeśli chciał byś żeby coś zmierzyć to mam to na wierzchu.
A całe sprzęgło dużo masywniejsze niż oryginalne wiec i dużo odporniejsze na spalenie.
Moim zdaniem jeśli ktoś nie używa samochodu tylko max. ekstremalnie to nie ma sensu zakładać spieka bo widziałem docisk i koło zamachowe po spieku i były całe w małych pęknięciach, tarczy nie spalimy ale docisk może pęknąć i narobić problemu.
namiar na nich dostałem od znajomego który ma warsztat offroadowy i mówi że mają dobre i sprawdzone sprzegła. ale może ktoś coś wiecej wie?
Radzikowski moze byc, ale osobiscie wole sprzegla z aaronexu. Co do zwiekszania luzow w mostach i psucia krzyzakow to najmniej cierpa przy staniu w garazu a sensownie uzywany co najmniej 4ro listkowy spiek pozwala na naprawde wiele
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-06-15, 10:09
krzyżaki i luzy to najmniejszy problem trzeba co jakiś czas zmienic i tyle, a do sprzegła już tak łatwo nie jest sie dostać. dlatego chce wsadzić coś co mi posłuży.
a co do tego co zajxt napisałeś to wiem że dla Ciebie ok ale czułem jak sie przypaliło to twoje sprzegło
powiesz że "przypaliło ale ciągneło" , zgodze sie ale ciekawe co bedzie jak sie jeszcze raz czy drugi przypali:) bo u mnie też za pierwszymi dwoma razami było dobrze a później lipa:)
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum