Skąd łobuzie :)
Nie no nie jest tajemnica że pracuje w norwegii i tutaj znaleźć takiego "rodzynka" to tak jak u nas znaleźć fiata 126 p
Niby nie każdy w pełni sprawny ale jak sie jeszcze ma znajomego Norwega który sie bawi w militaria to nie problem
czyli co c303 c304, c306 z czego te ostatnie maja wolniejsze przełożenia
a ja myśle że ma znaczenie bo miedzy 20k za laplandery a np 5k za mosty od toyoty jest przepaść pieniężna, gdyby laplandery kosztowały np 12k to już wiecej osób by sie zaczeło zastanawiać czy zamiast toyoty wstawić volvo.
Mosty z toy można kupić za 2,5-3k ;) a jak się ma fuksa to jeszcze taniej.
Lap do samuraia to zupełny bezsens, by obrócić tym kołem w mocnym lagrze to trzeba zmienić wszytko od silnika przez skrzynie, reduktor i wały na koniec zacznie się rama wichrować więc i trza zmienić ramę, no i wiadome, że musi być spring
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-02-10, 21:26
Przytuliłbym gąsienice i gwiazdy z tego wynalazku.
Naoglądałem się kiedyś fot i filmików, co ludzie północy z tego fabrykują i od tamtej pory chodzą mi po głowie głupie pomysły
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-02-11, 08:50
Przód kabiny od suzuki carry, więc koszernie
Musiałbym najpierw coś takiego zmotać, żeby zaklinać śnieg
To wozidełko było do sprzedania za jedyne 400€, ale odbiór osobisty gdzieś hen w Finlandii...
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-02-11, 14:39
Wygląda jak Hagglund i pewnie nawet jest tym, na co wygląda - to młodszy brat BV202, też fajne wozidełko.
Zdaje się Slavok zna właściciela podobnej zabawki.
Wygląda jak Hagglund i pewnie nawet jest tym, na co wygląda - to młodszy brat BV202, też fajne wozidełko.
Zdaje się Slavok zna właściciela podobnej zabawki.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-02-11, 19:08
Pinz nie ma mostów jako takich, tylko łamane jak w tatrze, a dyfry, przekładnie i blokady umieszczone w centralnej ramie, też podobnej jak w tatrze. Ciężko cokolwiek z tego wykorzystać, ale sama koncepcja auta jest bardzo ciekawa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum