Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
'Wzrost' temperatury po włączeniu świateł [SJ]
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2015-02-21, 12:17   'Wzrost' temperatury po włączeniu świateł [SJ]

Możliwe że ktoś to już przerabiał lub ma pomysł jaka może być przyczyna.
Po włączeniu świateł (mijania/długich) dość szybko podnosi się do góry wskazówka wskaźnika temperatury, po wyłączeniu świateł równie szybko opada. Podnosi się o ok. 1/4 skali i na pewno nie jest to związane z większym nagrzewaniem się silnika, zmiany następują zbyt szybko.
Jakieś sugestie?
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-21, 12:37   

przejrzyj wiązki i punkty masy, gdzieś Ci masa spierdziela lub masz spadek napięcia...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-02-21, 15:29   

Tak jak zacnie prawi waść Slavok. Sprawdź mocowanie masy na ścianie grodziowej przy akumulatorze. Miałem zalepione błotem przez co wskazówka temperatury silnika szła na czerwone.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2015-02-21, 19:18   

Spadek napięcia po włączeniu świateł jest zauważalny, w gnieździe zapalniczki spada z ~14V poniżej 12V i to pomimo tego że żarówki lamp są podłączone przez przekaźniki.
Jutro będę miał więcej czasu to spróbuję dokładniej posprawdzać co się dzieje.

[ Dodano: 2015-03-01, 15:34 ]
Przyczyną problemów był umierający przewód pomiędzy minusem na akumulatorze, a karoserią. Połączenia były sztywne i czyste, ale profilaktyczna wymiana na inny podziałała uzdrawiająco.
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.