Witam wszystkich!
Zaprezentuje swój długo wyszukiwany nabytek, Samuraj SJ70
Silnik 1.3 G13BA z LPG
Produkcja 1990 Japonia.
Długo szukałem i sporo samurajów oglądałem, ważne dla mnie było żeby blacharka była w dobrym stanie i sami był jak najbardziej oryginalny. Ten przyjechał z okolic Inowrocławia do Gdańska 250km.
Mój egzemplarz o dziwo ma oryginalna podłogę, niewielki ubytek za nadkolem w bagażniku, wykładzina i głębokie dywaniki, siedzenia itp nie ruszone z auta. Progi i rama były zabezpieczane i dobrze się trzymają. Blachy od środka i komora silnika zalane łojem z ropą.
To na tyle plusów, teraz lista do ogarnięcia:
Nr 1 to skrzynia - głośniejsza od silnika, już zamówiona używka i umówiony warsztat.
Przy okazji skrzyni sprzęgło, docisk, łożysko.
Opony - teraz tył to opony od wana a przód każda inna :) w planach coś na drogi leśne.
Regeneracja resorów przód - tył zrobiony przez poprzedniego właściciela.
Linka licznika do wymiany.
Naprawa podłogi w bagażniku i konserwacja podwozia,
Regulacja zaworów,
Wyciek oleju z przodu, (uszczelniacz wału albo uszczelka misy).
Regulacja gazu, regeneracja reduktora,
Amortyzator skrętu,
Regeneracja zawiasów,
Czujnik temperatury na liczniku ledwie się unosi, (tu nie mam koncepcji, odłączenie nie pomaga, może uszkodzony licznik?)
Odpowietrzenie mostów,
Zamek tylnej klapy, amortyzator, (jakiś zamiennik?)
Powoli będę ogarniał tematy i jak postawię go na nogi to wrzucę fotki z terenu.
Ostatnio zmieniony przez TRTHRTZ 2015-02-22, 12:19, w całości zmieniany 2 razy
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum