Oryginalny samurai na sprężynach to lekka kupa jest...
Reduktor jest inny, słabszy (na łańcuchu), mosty są słabsze (wystarczy rozebrać by się przekonać).
Biorąc pod uwagę dostępność części do sprężynowca w używkach to jednak ekonomicznie lepiej zwykłego samuraia przerobić pod swoje potrzeby
_________________ Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
i zwykłe resory dają radę jak się wprowadzi drobne udoskonalenia to tego rewolwery i gitara gra, springi to podobno tez dobra sprawa ale ja tego nie badałem
jak ktos ma własny warsztat i zawsze coś grzmera przy samcu to moze kombinować ze sprezyna, bo powiem szczerze że to jest wieczne grzebanie przy zawieszeniu niestety;/ co innego resor zakladamy i smigamy:)
Sprężyny są extra w extremalnym terenie , wykrzyż mostów masz bardzo duży , kąt natarcia i zejscia się zwiększa , ale prowadzenie po utwardzonej drodze może być utrudnione ( zwykle przez źle dobrane sprężyny , amortzaor i za duży prześwit ) .Na resorze jest inaczej podniesiesz go na maxa o 5-10 cm i resor zawsze będzie resorem , ale wydłużanie wieszaków też ciągnie za sobą właściwości jezdne , więc po drastycznych przeróbkach trzeba brać pod uwagę kiepską trakcje po asfalcie , ale w polu błocie czy piachu to co innego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum