Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-02-23, 12:49
Kuna,
po katalogu to potrzebujesz filtrów o filtronowym oznaczeniu:
1. powietrza: AP 134/3
2. oleju: OP 643/3
3. paliwa: PM 815/1
Dla pewności możesz obadać katalog filtronowy i sprawdzić czy to co masz w samochodzie aktualnie zamontowane odpowiada wymiarami tych elementów z katalogu: http://www.filtron.pl/ind...iew/cars?cat=10
Dobrze by było, jeśli nie masz możliwości samodzielnej weryfikacji oznaczeń na filtrach które aktualnie masz zamontowane, żeby któryś z Renówkowych kolegów z forum potwierdził te dane katalogowe.
Jeśli chcesz mogę zorientować się ile wyniesie cena w moim motoryzacyjnym tego zestawu i mogę kupić Ci to w PL i wysłać gdzie będziesz chciał po kosztach. Tyle, że dobrze by było mieć zweryfikowane te numery katalogowe żeby pół europy nie jechały nietrafione zakupy :)
Powodzenia i melduj jeśli będziesz chciał jakiegoś zdalnego wsparcia.
Znani mi Forumowicze z silnikami Ren: maciek111, Zawias i świeżak Wolian, któemu już nawet w temat się wpisałeś :)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-03-11, 11:38
Kuna,
te dwa filtry zgadzają się z "katalogiem" więc przyjąłem, że i trzeci będzie zgodny. Byłem dziś u lokalesa i mogę kupić Ci:
1. AP 134/3 - 30zł
2. OP 643/3 - 20zł
3. PM 815/1 - 18zł
To są filtry Filtrona. Jakieś Mann-y byłby droższe, ale jeśli chcesz jakąś konkretną markę to daj znać. Zweryfikuję ceny.
Wysyłka niestety podwaja cenę - paczka do 2kg ekonomiczna do DE, wg cennika PP - 58zł. Popatrz sobie czy to Ci się opłaci, czy nie wyjdzie ekonomiczniej zakupić coś na miejscu w byle motoryzacyjnym. Jeśli chodzi o logistykę to ja nie mam z tym problemu, jak się zdecydujesz to kupię, spakuję i wyślę.
Co do ręcznego:
1. Sama regulacja ręcznego odbywa się u mnie (u nas?) pod dźwignią, od podwozia. Jak zanurkujesz pod samochód i odkręcisz taką puszeczkę osłonową pod samą dźwignią to wszystko stanie się jasne.
2. Trzeba by też zajrzeć do bębnów, rozpieraki lubią się zawiesić, albo blaszka spada z ząbków i wówczas szczęki łapią większy luz między bębnem a okładziną. W takim układzie zaciągnięcie ręcznego nie pozwala na wybranie tego całego luzu i szczęki nie trzymają jak powinny.
Nad tymi filtrami się zastanowię (niestety z czasem to ja mocno na bakier jestem), może się rozejrzę w najbliższym mieście bo na wiosce jestem.
Ręczny podciągnięty, prawy bęben się trochę grzeje ale myślę że się muszą ułożyć dotrzeć szczęki - po wymianie na nowe grzał się znacznie więcej.
Jeszcze chciałbym rozwiązać jedną kwestię, otóż kiedy wymieniałem spryskiwacz szyby (ten mały pieroński cyngwais) trza było ściągać całą deskę i udało mi się złamać przycisk awaryjnych i teraz przed każdym badaniem technicznym bawię się w zabawy plastyczne pt poksipol, bo nie wiedzieć czemu pieroństwo nie chce tego skleić - spróbuje jeszcze może jakąś kropelką ale myślę że trza by to wymienić, ktoś wie jak się do tego dostać i czy się w ogóle da czy trzeba jakiś cały układ wymieniać i skąd go wziąć, bo irytują mnie na tych badaniach, nie rozumieją że palca trzeba tam wsadzić :P
[ Dodano: 2015-03-22, 15:12 ]
Panowie znalazłem coś, proszę o weryfikację czy to się nadaje:
Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 520 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-22, 15:45
Hej Kuna,
obwaiam się, że przełącznik awaryjnych to trzeba z całym przełącznikiem zespolonym wymienić. Pasuje od Swifta mk3 z tego co pamiętam (na forum jest opis)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum