Witam.
Czy jest ktos z pomorskiego(polnocnego) kto sam przerabia albo zna kogos solidnego kto przerabia samuraia na sprezyny?Kogos kto zna temat i juz to robil. Nie chcialbym jezdzic na poprawki.
Sam sie za to nie wezme bo jestem cienki z mechaniki....
Chce zmienic sprzeglo.Jakie polecacie i ile komplet z zaciskiem i lozyskiem kosztuje?
Czy przy tej zmiqnie cos wiecej warto zrobic o czym nie wiem???
Meczy mnie tez sprawa tych kul z przodu....Jakos je smarowac?Czy one sie smaruja olejem z mostow? Czy rozbierac to i cos z tym robic?
To samo tyczy sie sprzegielek....
Ogolnie jestem swiezakiem w temacie...Co powinno sie robic i kiedy na zas zeby nie dac ciala i pozniej nie robic wiecej???
Chcialby zalozyc blokade mostu. Jaka moze ktos doradzi? Moze ktos ma uzywana bo na nowa mnie nie stac...Najlepiej na przod.Ale tyl tez moze byc.
I co daje reduktor od 1,0? Czy cos trzeba przerabiac czy kupuje i zakladam??
To bylaby najlepsza opcja ;)
Mam kola 195.Czy warto zakladac wieksze?
Bede wdzieczny za wskazowki Panie i Panowie.
Pozdrawiam Piotr.
[ Dodano: 2015-03-24, 21:53 ]
O kolego sam...... tos polecial z tematem ;)
Dzieki wielkie. Poczytamy, poczytamy. Moze cos zrozumiemy.....
Jesussssss..... Ale sie naczytalem....Tyle opini ilu ludzi. W sumie nie wiem co robic po przeczytaniu. jak chcesz reduktor to trzeba speca zeby cue ktos nie wydymal...Bo rodzajow tysiace i jeden...Moze stad nazwa tysiaczek.
Jak opony to jednemu jedzie na 31 cali a drugi ma problem z malymi bo mu nie robia...
Blokada to zagadka....1530 o ile pamietam lepsza ale jak jezdzisz to domciebie strzela a jak sie zapomnisz to nawet wybucha!!!!
Dobrze, ze o wyciagarke nie spytalem bo w ogole bym nic nie kupil.......
Zostawiam jak jest. Na dzisiaj.Jak cos bede chcial zrobic to juz raczej pytac nie bede bo nic z tego nie wynika.Tysiace sprzecznych opini.
Musze ogarnac kogos kto jezdzi w poblizu i zna marke od podszewki. I obym nie trafil na naciagacza bo zraze sie i w ogole sprzedam auto w piz....!
Kupilem syntetyka i narazie styka ;)
Zarymowalem sobie na koniec.
Pozdrawiam....
Ostatnio zmieniony przez q4k3r 2015-03-24, 22:49, w całości zmieniany 1 raz
Jest przystępnie i dokładnie napisana i na większość pytań technicznych Ci odpowie.
[ Dodano: 2015-03-24, 21:58 ]
q4k3r napisał/a:
http://olx.pl/i2/oferty/q-samurai-reduktor/?search%5Border%5D=created_at%3Adesc&view=gallery&page=2
Taki most podejdzie?
Dałeś linka do całej strony ogłoszeń i to jeszcze w nieludzkiej chyba mobilnej wersji :) a przynajmniej tak u mnie się to otwiera na moim ZX Spectrum FullHD.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-03-24, 22:07 Re: kilka pytan do....
q4k3r napisał/a:
Chcialby zalozyc blokade mostu. Jaka moze ktos doradzi? Moze ktos ma uzywana bo na nowa mnie nie stac...Najlepiej na przod.Ale tyl tez moze być.
Oj oj kolego totalnie odwrotna kolejność zawsze na początek pakuje się blokadę na tylny most, wtedy to auto pracuje jak powinno z przodem też jest dobrze ale już takich rewelacji nie ma.
q4k3r napisał/a:
Mam kola 195.Czy warto zakladac wieksze?
Jak masz zamiar jeździć po trudniejszym terenie to zawsze się opłaca zakładać większe koła. Większe koła to większy prześwit pod mostem .... czyli lepiej oczywiście przy większych kołach trzeba pomyśleć o zniwelowaniu braku mocy co by było czym te koła obrócić.... czyli zmienić przełożenia lub zapodać mocniejszy silnik a najlepiej i to i to
q4k3r napisał/a:
Ogolnie jestem swiezakiem w temacie...Co powinno sie robic i kiedy na zas zeby nie dac ciala i pozniej nie robic wiecej????
Trzeba dbać o olej w mostach, reduktorze i skrzyni biegów szczególnie po wodowaniu auta czy taplaniu się w wodzie sięgającej podłogi na tą okoliczność można by było pomyśleć o wyprowadzeniu gdzieś wyżej odpowietrzenia tych elementów - dość prosty zabieg.
Trzeba pamiętać o częstym przeglądzie krzyżaków na wałach, wybity i zaniedbany krzyżak ciągnie za sobą dalszą raczej nieodwracalną degradację wielowpustu wału napędowego i łożysk w reduktorze i mostach.
Trzeba też często zaglądać do klocków ham. i okładzin ham. w błocie ścierają się w zastraszającym tempie.
Sam..... linki ki takie wychodza bo mam tableta a pozatym nie jestem mocny w temacie techniki komp..... :(
Serwisowka na nic mi sie nie przyda. Technika i ja = dno....
Dany jak dostane to zaloze na tyl. Jest most na olx. Stary wiec chyba waski. Z blokada. Chcialbym go bo tani ale nie wiem czy podejdzie.
Co do zwiekszenia mocy kupilbym reduktor od 1,0 ale nie wiem czy wystarczy kupic i zalozyc czy cos modzic jeszcze. Jesli tak to u mnie dupa. Mechaniora trzeba. Ale jakiegos bym ogarnal.
Silnik mam dobry. Narazie robi wiec nie ma co zmieniac. I opony dobre wiec szkoda. Pozatym mam samca dwa dni....
Odpowietrzenie mam ze wszystkiego co sie da. Tak juz bylo.
Hamulec reczny juz umarl....Bede sprawdzal jutro.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-03-24, 23:10
Oj Piotrze, chyba nie spodziewałeś się, że ktoś podejmie za Ciebie decyzje...? Bardzo słuszne masz spostrzeżenie, że co użytkownik to opinia i często są to opinie skrajne. Dlatego też moja propozycja jest taka byś trochę poużytkował to co masz i zaprzyjaźnił się z Samkiem. Nalegam również, byś jednak wyposażył się w serwisówkę i nie przekreślał swoich szans na przygodę z mechaniką, możesz zacząć od prostych rzeczy i wyznaczać sobie co raz bardziej ambitne zadania. Samurai to wdzięczne auto nie tylko do użytkowania, ale i do grzebania.
Jeśli chciałeś zalinkować most z oryginalną blokadą to daruj sobie. Po pierwsze najpewniej będzie wąski, a jeszcze pewniej z tej blokady nic nie zostało lub umrze przy pierwszej wizycie w terenie. Tutaj akurat opinie userów są raczej zgodne :)
Ciesz się tym co masz i resztę modów traktuj jako wynik konkretnych potrzeb. Taką opinię wyraża user "sam" :)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Bylem dzisiaj u zawias w gdansku. Chlop ma 3 samuraie w roznym zestawieniu. jestem pod wrazeniem! Weekend jade na wypad z kumplami i bedziemy u zawias modzic cos z moja bryka. Chlop gada dobrze. Efekt pracy jego jest na podworku. Ceny podaje zblizone do ogolnie dostepnych wiec nie naciaga a uczciwosc i sumiennosc to dlamnie cechy No1! Bede informowal o postepach jak cos.
Pzdr.
Czy ma ktos blotnik przod prawy na sprzedaz albo jakies namiary? Chetnie kupie.
[ Dodano: 2015-03-26, 13:14 ]
Powtarzam zapytanie bo nie moge dodac zapytania w kupie sprzedam. Ma ktos moze blotnik prawy przod na sprzedaz?
[ Dodano: 2015-06-08, 22:18 ]
Chce kupic oponki. Albo 235/75 albo 235/70. Porownalem sobie je i wyszlo mi ze te drugie sa o 0.9 cala nizsze.To sporo w sumie.To tez pewnie zalezy od producenta. Nie wszystko w tych obliczeniach zajazylem....Czy oprocz wysokosci zmienia sie tez szerokosc?
Sidewall to szerokosc?
Do tego chce do kupic resory od mazura.Chyba lesniki bo hd ponoc za twarde. I zamontowac je na moich wieszakach rewolwerowych. Pozatym nic nie ruszac. No moze flansze po nawet 5cm na strone bo boje sie ze sie gdzies obale.Nie wiem czy doczekam sie odpowiedzi ale zapytam....Zmieszcza sie te opony czy bede musial ciachac bude? To nie problem ale ciekawy jestem.
[ Dodano: 2015-06-08, 22:19 ]
A i chcialem zapytac czy ktos ma porownaie jakies tych opon.Czy jest jakas roznica w jezdzie????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum