Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: SGL
Wysłany: 2015-03-29, 19:31 swap z 1.3i na 1.6 16V a pompa paliwa
witajcie
mam "małą" zagwozdkę, a nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na forum
kończę przeszczep 1.6 baleno w miejsce 1.3 wtrysk - a dokładnie robię kosmetykę i wszystkie małe a upierdliwe modyfikacje, o których koledzy z forum nie piszą, a trwają dłużej niż sam przeszczep :)
mam teraz przypadek dt oryginalnej pompy paliwa. Oryginalna pompa jest w baku, ale zdaje się ma za małą wydajność dla 16V (w sumie nie sprawdziłem nawet)
zamontowałem już nową, zewnętrzną pompę - ale co ze starą? zostawić ją w baku i wypiąć z elektryki? zdemontować? a jeśli zdemontować to dorobić jakiegoś "smoka" w baku?
ktoś już z was to przerabiał?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: SGL
Wysłany: 2015-03-29, 20:39
no w sumie racja :)
tak się skupiłem na podłączeniu nowej pompy, że zapomniałem, że dawca jakoś musiał podawać paliwo
jako, że stoi jeszcze u mechanika, ogołocimy go z kolejnej części
tak czy siak bez zdejmowania baku się nie obędzie a szkoda :/
a ktoś dorabiał smoka przy takiej konfiguracji?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: SGL
Wysłany: 2015-03-29, 20:45
kupiłem już nową pompę (tak nie przemyślałem) i ją podłączyłem
w dawcy pompa jest ale lata świetności ma za sobą
jak już zrzucam bak to albo przerzucę pompę jak piszesz albo jakiś smok
w sumie wolałbym smoka - stąd pytanie czy ktoś coś dobrał, ale jak będzie kłopotliwe to w ostateczności wrzucę oryginalną pompę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum