NTN, ale lepiej kupić wzmocnione półosie i przeguby.
Para przegubów NTN to około 1000PLN, wzmacniane półosie + przeguby jak cła nie dowalą to 1500PLN. To też inwestycja w przyszłość (pod blokadę ;) ).
Jak chcesz wymieniać bo strzelają to albo używka (półoś + przegub) ~200PLN/strona, albo pakuj od razu wzmacniane.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-04-11, 21:40
DUŻY napisał/a:
BTW jak zabiłeś swoje przeguby?
Nie strzelają, a przynajmniej nie strzelały dopóki się do nich nie dobrałem ;) nie wiem co to będzie po złożeniu wszystkiego do kupy i tak trochę się na zapas martwię i budżet planuję. Oby pochodziły jeszcze jakiś czas...
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
tam zaraz zmielisz - ja na oryginałach jeżdżę już 6-7 lat tyle co mam samka ktoś przede mną też jeździł mam opony MT w różnych konfiguracjach na normalnej feldze (trójkąt, wcześniej kółka) w ternie jeżdżę dość dużo i nic nie mieli.Nie raz targam przyczepę z drewnem z lasu To jest takie gadanie bez sensu - jak się piłuje na 31 calach bez głowy i "pomyślunku" to i w zetorze ci ukręci. Jak masz normalne koła i nie dajesz w dupe autu to lata to hula. Nie dziwie się że ukręca, bo to nie jest obliczone do potężnych kół.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-04-11, 21:48
no tak ale po mojemu takie części zwyczajnie się zużywają, wystarczy że poprzedni opiekunowie zaniedbywali higienę kul i taki przegub pracował sobie w mazi błotno-rdzawej i się zwyczajnie zużył. Nie boję się spektakularnego rozerwania i superdestrukcji, ale np. nadserwisowych luzów przez co uszczelniacz połosi będzie puszczał co chwilę, albo jakieś inne konsekwencje wynikające ze zwykłego zużycia.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 520 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-12, 19:54
Sam, (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę):
Jeśli sporadycznie jezdzisz na 4wd to przy 2wd ten przegub pracuje tylko przy skręcaniu kół, nie kręcąc się. To nawet jeśli najlepsze lata ma już za sobą, to niczego Ci nie popsuje.
wiesz z tą pastą ścierna błotno rdzawa jest też różnie bo odkąd ja mam swojego zawsze mi tam sie moczył w zeszłym roku zrobiłem dwie strony po 6 latach takiej eksploatacji. Ale jedna strona dalej puszcza bo tą tuleje z brązu czy mosiądzu mam wyjeb... kupiłem nową ale nie może doczekać się montażu.
A przeguby są ok. Bo jak filce masz dobre i tą gume to piasek nie dostaje się do środka tylko olej z mostu. Ja to mam przetestowane na własnej skórze Olewam to ciepłym moczem tyle że mnie oko swędzi jak stoi ze skręconymi kołami bo tam upaprane jest
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum