No to kupie sobie sruby do wasow, i to ogarne jak skoncze plaskacza :D
Jak będziesz kupował, to weź 10.9
Oryginalne są tam 8.8 ale pracują tylko na ścinanie. Po zamocowaniu wąsów rozkład sił wygląda zupełnie inaczej. Ja cały czas jeszcze mam stany lękowe po montażu
Jest jeszcze jedna opcja:
Wąsy z mercedesa z dwóch stron plus oryginalne drążki sj410/413 z wąskiego mostu.
Zaletą jest podniesienie drążka poprzecznego co ogranicza prawdopodobieństwo jego zgięcia o jakiś pieniek.
To jest rzeczywiście ogromna zaleta, ale wadą jest to że zostajesz dalej z tym cholernym drążkiem z niewymiennymi końcówkami, stąd mój wybór. Lexx jeśli dobrze pamiętam to są M12x1,25 i dwóch rożnych długościach, postaram się to sprawdzić dzisiaj wieczorem.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-04-15, 10:18
U mnie drążek od C-330 wpasował idealnie między dwa wąsy od mercedesa na zwrotnicach końcówki mam od Jymnego obie wymienne.
Mam całkiem pominięte oryginalne wąsy przy zwrotnicach a drążek mam wyspawany coś w podobie do oryginału z tym, że wszystkie cztery końcówki wymienne.
U mnie drążek od C-330 wpasował idealnie między dwa wąsy od mercedesa na zwrotnicach końcówki mam od Jymnego obie wymienne.
Mam całkiem pominięte oryginalne wąsy przy zwrotnicach a drążek mam wyspawany coś w podobie do oryginału z tym, że wszystkie cztery końcówki wymienne.
No ale są głosy że ten drążek ursusa bardziej wygląda niż wytrzymuje. To jak to w końcu jest?
I musisz mieć na nim naspawane jakieś oczko stożkowe żeby wsadzić końcówkę z drążka skośnego (który trzeba sobie wyrzeźbić "z czegoś").
Jaka jest przewaga końcówek jimniego nad samuraiowymi? Wymiary mają chyba jednakowe.
Wadą drążków z wąskiego mostu faktycznie jest to, że ma tylko jedną wymienną końcówkę.
Zaletą brak konieczności używania spawarki/szlifierki.
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-04-15, 10:54
kostuch napisał/a:
Dany44 napisał/a:
U mnie drążek od C-330 wpasował idealnie między dwa wąsy od mercedesa na zwrotnicach końcówki mam od Jymnego obie wymienne.
Mam całkiem pominięte oryginalne wąsy przy zwrotnicach a drążek mam wyspawany coś w podobie do oryginału z tym, że wszystkie cztery końcówki wymienne.
No ale są głosy że ten drążek ursusa bardziej wygląda niż wytrzymuje. To jak to w końcu jest?
I musisz mieć na nim naspawane jakieś oczko stożkowe żeby wsadzić końcówkę z drążka skośnego (który trzeba sobie wyrzeźbić "z czegoś").
Jaka jest przewaga końcówek jimniego nad samuraiowymi? Wymiary mają chyba jednakowe.
Wadą drążków z wąskiego mostu faktycznie jest to, że ma tylko jedną wymienną końcówkę.
Zaletą brak konieczności używania spawarki/szlifierki.
Są takie głosy, ale u mnie wytrzymuje moze przez to, że jest mniej narazony na uszkodzenia ponieważ jest jakieś 10 czy 12 cm wyzej od oryginału. Plus pewnie ja nie jeżdżę jakoś Hardcorowo.
Oczko ze starego wąsa zwrotnicy mam wspawane właśnie przy jednym końcu drążka poprzecznego.
Drążek skośny też mam zrobiony z drązka od C-330 tylko był przeciety na pół byław niego wsunieta druga rurka i zespawane wszystko na amen.
Przewaga końcówek Jimnowych nad Smurajowymi jest znikowa ale jak dla mnieardzo istotna. Generalnie są takie same a przewaga jest taka, że bez problemu kupuje się prawe i lewe.
(nie wiem może do samca tez można dostać prawe i lewe dokąłdnie tego nierozpatrywałem wiedziałem, ż ez jimiego podejdą i takie kupiłem)
Ja przymierzam sie do zmiany koncepcji ukladu kierowniczego na wasy z merca. Juz takie kupilem. Wsadzilem wspomaganie od omegi a mam zawieche Calmini z wasem Calmini (fajny bo ma nawet mocowanie na amortyzator skretu). Jako ze on juz nie pasi musze troche podniesc drazek bo aktualnie pracuje pod zbyt duzym katem. Czy ktos z was wzmacnial jakos wasy z merca?
_________________ Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum