Za niedługo (po maturach) zabieram się za ogarnięcie blacharki. Nie ma co ukrywać najwygodniej i najlepiej zrobi się to jak rozdzielimy budę od ramy. I tu nasuwają się pytania? (mam blaszkę)
- jak wysoko trzeba podnieść budę by wyjechać ramą ?
- czy przy pomocy lewarków i kloców podkładanych pod budę dam jakoś radę czy trzeba jakiś lepszy sprzęt, ewentualnie ile chłopa będzie potrzebne?
- ile mniej więcej taka operacja zajmuje czasu ?
Skoro robisz blachę to rozmontuj pas przedni razem z błotnikami i wymontuj wybierak skrzyni, wtedy nie musisz tak wysoko podnosić.
Ja jako że w stropie garażu mam odpowiednie kotwy użyłem pasów transportowych, szekli i pajero kumpla.
Czas operacyjny jedno popołudnie.
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-03, 11:09
Zalezy w jakim stanie sa blotniki, jesli sabardzo zjedzone to ja byn zaryzykowal spawanie ich na aucie, moje i tak juz pogiete sie zwichrowaly i trzeba bylo naciagac zeby zawiasy przykrecic.
Waza jakies 20-25 kilo wiec tragedii nie ma.
W moim przypadku budę spawaliśmy częściowo na ramie żeby się nie rozlazła, potem po zdjęciu dokończyliśmy podłogę. Błotniki przód spawaliśmy zdjęte z budy co było błędem, zwichrowały się niemiłosiernie ale po kilku nacięciach udało się je dopasować. I oczywiście znów pospawać Ogólnie dobrze zdjęć budę można dobrze potem pomalować i zakonserwować podłogę i nadkola. Co do zdjęcia koniecznie zdemontuj lewarek od skrzyni, w cabrio wystarczą 2 osoby.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum