Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Suzi 1.3 8v
baca 
nowicjusz


Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 27
Wysłany: 2015-08-09, 16:44   Suzi 1.3 8v

Samurai zakupiony 2 lata temu.Rok śmigania i tak naprawdę nie robiłem nic aż wszystko piardło na amen,począwszy od urwanych wałów mechanizmów rozwalonych ,silniku który brał więcej oleju jak gaziu:) nie mowa o wycieku:). 10 miesięcy auto stało i się powoli robiło. Pierwszy etap zdjęcie budy i oczyszczenie ramy i wywalenie piór. Przy ściąganiu buda się złamała lekko:),tył się odłupał. Rama nie była piaskowana bo nie było potrzeby,oczyszczona ,odtłuszczona i pomalowana chloro-kauczukiem i przed tyl antykorozja Valvolina na która można kłaść farbę. tył sprężyny (tył jimmy) przód audi b3 (chyba kombi) .amorki na razie olejowe o skoku 25cm,nowe końcówki itp. Panchardy na tulejach pływających,Mocowania wachaczy zostawiłem w seryjnym miejscu mocowania piór,mocowania są zrobione z cięgieł rolniczych,możę i lekko puka ale wykrzyż jest super,Mocowanie do mostu tulejki audi a3,odboje w sprężynach.Tyl tarcze i zaciski od poloneza na lukasie,pasuje zero pierdzielenia się z jakimiś blachami i klocki idealnie pasuja na tarcze od witary. Po wsadzeniu budy na rame trzeba było jakoś ogarnąć,nie mogłem tego robic na boku bo buda jak w samurai naprawdę gnije, i później być może była by krzywa.lift budy ok 4cm tak aby umyć lepiej podwozie.zbiornik benzyny zastapił zbiornik gazu 25litrow owalny ,wchodzi 28litrow.a benzyna mały od łódki za fotelem kierowcy .,Buda pospawane ,powycinane,co trzeba ,odchudzone co nie było potrzebne.Tylna klapa otwiera się do dołu a nie na bok jak w samuraiku.Nadkola poszerzone+ fartuchy , podkład epoksysdowy, i na to RAPTOR.(efekt super) zderzaki tył własny pomysł.ceownik 120mm i dorobione boki.Lampy schowane żeby uniknąć połąmania.Przód blacha 4mm, własny projekt.Wyciagarka Warn 8000.Silnik:) 1.3 seryjny ,troche zmodernizowany.dolot przerobiony i wsadzony gaźnik od poloneza,,obudowa filtr polonez 1.4 rover i dolot 70mm,wydech witara 1.6 8v (kolektor 4-2-1) sami ma 4-1 i przekroje sie różnią ,witara ma 3.5 mm większą średnice samego kolektora i dwururka powoduje że nie dławi się itp. Nowy wydech 55mm pasujący od ... Głowica obrobiona tak jak powinno być.Wyczynowy wałek Swiątka (1100zł) ( 2mm wyższa krzywka i dłuższy czas otwarcia zaworu) ,jeśłi chodzi o moc. narazie docieram auto.ale na dziendobry powiew że na seryjnym przełozeniu 11.44 i reduktor 1.3.auto nawet na 2 biegu na szutrach powyżej 2tys obr zrywa mocno śład.kola Yokohama 31 cali na felgach 15 cali na 10-et minus 39:) Tłoki wyważone i leciutko z korbami odchudzone.Alternator od audi 90A,Akumulator przeniesiony w miejsce gdzie jest wlew paliwa.tak aby odciązyć przód.Oswietlenie led,przód belka nad wyciągarka ,na potrzybiu 27watt lampy led tak aby doświetlic lewy ,lub prawy róg auta, tył dwa razy 27 watt zamiast mocowania kola zapasowego.I chyba na tyle tego.auto ładnie się prezentuje.Dalsze plany albo calmini albo wolniejsze mosty i blokada która niebawem będzie.Zdjęcia podeśle max 2-3 dni bo moim solidem to se można...
_________________
ADHD
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2015-08-09, 17:32   

Kawał dobrej roboty,fajnie się wkręca ten silnik
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-08-09, 17:47   Re: Suzi 1.3 8v

Twoja stopka
baca napisał/a:
ADHD
idealnie dopełnia ten post :D czekamy na fotki bo surowego opisu modyfikacji aż nadto. Sam dłubałeś to wszystko włącznie z obróbką elementów silnika?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
baca 
nowicjusz


Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 27
Wysłany: 2015-08-09, 18:06   

Tak wsio sam.Dużo nie opisywałem co było robione bo by strony zabrakło.Ale jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało odpowiem lub podpowiem:).Ja wiem czy się szybko wkręca na obr.Wiem jedno że jak odpaliłem samochód bez paska klinowgo to nic nie słychać silnik ,z racji że krzywki wolno otwieraja sie i zamykaja, nie ma stuku zaworu o gniazdo,nie wyklepuje sie nic.Jeden szum tylko.Auto na dotarciu.Koła zamachowego nie odchudzałem żeby momentu nie zgubić bo w terenie jest potrzebny.Jak zamawiałem wałek to koleś mnie przestrzegł że poniżej 2tys będzie słabszy no i jest odczuwalna strata mocy.Dlatego muszę zmienić na przełożenia wolniejsze.wałek gt to jest do seryjnego auta moc ok 10% więcej.walek R -rajdowy 100km z 1lita. A wałek wyczynowy ten który mam 130Km z 1 litra.myśle że po tych przeróbkach moc ponad 100km .myślę że w następnym tyg pojadą na hamownie i się okaże co i jak. rama miała być błękitna...po otwarciu okazało się że jest inaczej
kilka zdjęc.


[ Dodano: 2015-08-09, 18:43 ]











Na efekt końcowy musicie poczekać. takie z wczorajszego rajdu w Gródku

[ Dodano: 2015-12-09, 20:19 ]
http://allegro.pl/suzuki-...5851536677.html
polecam
_________________
ADHD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.