Wysłany: 2015-08-30, 18:13 Pompa paliwa Samurai SJ410 i SJ413
Witam, mam pytanie odnośnie pompy paliwa w Samuraiu SJ410 i SJ413.
Ponieważ robiłem swap z 1,0 na 1,3 i zostało tylko podłączyć/włożyć pompę paliwa.
Jak by mi ktoś mógł powiedzieć gdzie jest i jaka w tym modelu a jaka w drugim.
Czy moze lepiej włożyć od innego auta ?
Pozdrawiam
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-09-02, 11:01
Tutaj: http://samurai.org.pl/vie...%EAtrzna+paliwa pojawiają się typy że np. o poloneza trucka robi robotę. Pewnie każda uniwersalna od jakiegoś wtryskowca będzie działać. Jedyne co to pamiętam, że chłopaki pisali że taka zewnętrzna była bardzo hałaśliwa i warto przemyśleć jej położenie żeby nie przeszkadzała za bardzo.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-02, 14:03
Od wtryskowca podaje zbyt duże ciśnienie. Polecam mimo wszystko mechaniczną pompkę, np. od Sławka z ul. Biedronki www.suzuki-czesci.pl
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-09-02, 14:07
Hmm, założyłem że kolega zeswapił starego 1.0 na 1.3 wtryskowego. Stąd problem z "brakiem" pompki i że trzeba ją dołożyć. Być może za daleko pojechałem ze swoimi założeniami :)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-02, 14:21
Z głowicy wychodzi mały pręcik, który napędza palec pompki. Zanim kupisz pompkę sprawdź, czy jest tam rzeczony pręcik. Na poniższym rysunku nr 8.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 19 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 1476 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-09-02, 22:13
Nie prawda że 1 bar daje oryg pompka. Dobra nie zajechana pompa w samcu daje 4 bary. Jestem na bieżąco z Adamem F. i mówił że jak jest poniżej 3,5 na oryginalnej pompce to już zaczynają się problemy przez które może się silnik dławić itp.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-02, 22:45
yenko napisał/a:
Nie prawda że 1 bar daje oryg pompka. Dobra nie zajechana pompa w samcu daje 4 bary. Jestem na bieżąco z Adamem F. i mówił że jak jest poniżej 3,5 na oryginalnej pompce to już zaczynają się problemy przez które może się silnik dławić itp.
Manual podaje że powinna mieć od 24 do 30 psi czyli około maks 2 bary na biegu jałowym. Albo były inne warunki sprawdzania albo chodzi o silnik z wielopunktem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum