Podbiję temat, ponieważ szukam opinii o plandekach z Poznania.
Jak z trwałością i szczelnością ?
Czy napy są w odpowiednich miejscach ?
A może lepiej regenerować starą (kiepskie szybki, zamki i napy wyrobione, nie jest porwana) ?
Atutem starej jest kolor biały, niedostępny w "plandeki 4x4"
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-02-13, 20:17
Wymienic napy nie problem, ja w swojej starej wymienilem je u najblizszego tapicera dostarczajac mu odpowiednie.
Najwikszy problem ze starymi plandekami jest gdy twardna i zaczynaja pekac.
Plandeka nie jest twarda, trochę przybrudzona od wewnątrz, ale myślę, że jak się zrobi trochę cieplej to da się umyć.
Czy ktoś wymieniał szybki i zamki błyskawiczne ?
Jaki koszt ?
Zamawiałem kiedyś te z Poznania do vitary i niestety za dobrej opinii nie mam, napy są słabe i odpadają, na szwach trochę się pociło a zamki też kiepskie. Co do dopasowania to jest dobre. Było to jakieś 5 lat temu więc może się poprawili w kwestii nap i zamków.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
mam komplety daszek bikini z dwoch czesci, o listwie na przód juz wiem potrzebuje tylko na 100% wiedziec czy to takie napy muszę kupić na burty czy inne.
pomóżcie czy ktoś wie...
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-10-21, 08:50
Jak masz komplet, to napy są potrzebne. Ja kupowałem w tym sklepie w Poznaniu plandeki4x4.pl
Sprawdź tylko, czy na swojej bikini nie masz na tylnej części od klapy bagażnika innego rodzaju mocowan. Przy burtach są zwykle guziczki a z tyłu miałem takie płytki z dziurkami na wylot.
Acha... Jeszcze musisz mieć listwy pionowe na pałąk. Po jednej na stronę http://www.lowrangeoffroa...-side-only.html
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
z tył mam tak jak mówisz takie płytki z dziurkami, listwy już zamówiłem, czy te napy pod "guziczki: to są na gwint m5? nie mam niestety samochodu zeby to sprawdzic bo stoi u majstra a chętnie bym juz kupił brakujące.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-10-21, 10:43
Zadzwoń do Poznania. Na burty zamawiałem napy z blachowkrętem. Na tył im powiesz, że potrzebujesz napy z kolcem lub kulką
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
słuchajce bo juz zgłupiałem na burty na boki sa potrzebne napy z blachowkrętem czy ze sruba m5?
i drugie pytanie tylna czesc bikini nie ma nap tylko takie otwory jaki element powinien byc wkręcony w karoserie zeby dało to się zamontowac.
moze jakie linki macie jak to powinno wyglądać?
z góry dziękuj ęza pomoc.
Dziękuję za pomoc, dodam ze wszystkie brakujące napy mozna kupic w Poznaniu w www.plandeki4x4 Obsługa jest bardzo pomocna w doborze odpowiednich mocowan. cena za szt 4,90.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum