Kolejna niemiła przygoda. Zatarty wałek rozrządu (pościnało zęby z paska rozrządu). Da się to jakoś zregenerować? Oczywiście chodzi o regenerację wałka. Ma to jakieś panewki, czy chodzi w aluminium?
_________________ Pozdrawiam,
Wojtek
Jest:
Suzuki SJ 410 1,0 1982r. Benzyna + gaz
Była:
Suzuki Vitara 1,6 8V 1998r. 3d
Benzyna + gaz
KUMHO AT model KL-78
Kolejna niemiła przygoda. Zatarty wałek rozrządu (pościnało zęby z paska rozrządu). Da się to jakoś zregenerować? Oczywiście chodzi o regenerację wałka. Ma to jakieś panewki, czy chodzi w aluminium?
W aluminium, zregenerowac sie da ale koszty przewyzsza koszty wymiany glowicy albo silnika Jakby co to jeden kolega z forum bedzie zmienial silnik i bedzie mial na zbyciu swapa 1,6 razem ze skrzynia i wiazkami
Pościnane zęby na pasku to skutek i wcale niekoniecznie od zatartego wałka. Wałek da się obrócić ? Oczywiście kluczem a nie ręką. Jeżeli faktycznie jest zatarty/nie da się obrócić, to musi być tego jakaś przyczyna: albo brak smarowania (dlaczego) albo zablokowany mechanicznie (widać) I dopiero jak się znajdzie przyczynę to decydować co dalej.
BM
_________________ Suzuki SJ413 - "wielkie" małe auto
Każdy wałek można bez problemu zregenerować. W tym wypadku trzeba regenerować i wałek i panewki łożyska ślizgowe w głowicy. Pytanie tylko dlaczego się zatarł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum