Wysłany: 2015-11-17, 20:40 jakie macie silniki w swoich sukach? :)
Tak jak w temacie jakie macie silniki w swoich sukach? Oczywiscie pytam tych co maja swapa :)
Bo interesuje mnie co upchneliscie do tej komory malej :)
_________________ W terenie nie zawsze duży może więcej...
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Wysłany: 2015-11-17, 21:13 Re: jakie macie silniki w swoich sukach? :)
Gołąb4x4 napisał/a:
Tak jak w temacie jakie macie silniki w swoich sukach? Oczywiscie pytam tych co maja swapa :)
Bo interesuje mnie co upchneliscie do tej komory malej :)
M50b25 z BMW ale moja komora jest nizsza niz ori o 8 cm, tylko nie wiem czy moje auto to samurai
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 16:41
Z tego co kojarzę to krokodylek (jeżeli nie, to jakiś inny stary Saab) miał silnik wzdłużnie, napęd na tył, a skrzynię... pod silnikiem. Nie wiem jak oni to rozwiązali skubańce, ale działa to przecież nawet. Mowa oczywiście o 2.0T
A skrzynia z jakiegokolwiek saaba ma szansę się nadawać?
Do jakichś bloków saba podchodzi skrzynia omegi - częsty swap w tanich driftowozach tam bym szukał :)
np [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zuCM0j6LQmw[/youtube]
.... a skrzynię... pod silnikiem. Nie wiem jak oni to rozwiązali skubańce, ale działa to przecież nawet. ...
prawda że saab 900 turbo to legenda jednak upierdliwość w serwisowniu silnika 2,0t też jest legendarna.
Myśle ze w tym jimniaku jest jakiś bardziej nowoczesny tubosilnik, pewnie coś z 9.3. Jednak te silniki to góra elektroniki wrażliwa na wszystko aczkolwiek kultura pracy i osiągi są interesujące (mam sabowskie 2,0t w plaskaczu).
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
.... a skrzynię... pod silnikiem. Nie wiem jak oni to rozwiązali skubańce, ale działa to przecież nawet. ...
prawda że saab 900 turbo to legenda jednak upierdliwość w serwisowniu silnika 2,0t też jest legendarna.
Myśle ze w tym jimniaku jest jakiś bardziej nowoczesny tubosilnik, pewnie coś z 9.3. Jednak te silniki to góra elektroniki wrażliwa na wszystko aczkolwiek kultura pracy i osiągi są interesujące (mam sabowskie 2,0t w plaskaczu).
Z20NET z opla, ktory jest we wspolczesnym sabie ma raczej wlasnie niewiele elektroniki, mniej upierdliwy przy swapie niz stare sabisko, ktory czujniki cisnienia mial 3x i multum innego badziewia
Z20NET z opla, ktory jest we wspolczesnym sabie ma raczej wlasnie niewiele elektroniki, mniej upierdliwy przy swapie niz stare sabisko, ktory czujniki cisnienia mial 3x i multum innego badziewia
no własnie mam z20net i jest tam pare czujników które lubia padać przy normalnej eksploatacji a nie chce wiedziec co by było w kontakcie z kurzem i wilgocią. Wiązka silnika to już CAN i tu jest największy problem, nie łatwo ją oszukać.
edit:
z20net to nie silnik opla, to silnik saaba w oplach i to tylko vectrach C. Pozostałe silniki 2,0t (zafira, astra) to już konstrukcja opla np. z20xev.
Z uturbionych silników interesujące (jeśli byłoby je z czym połączyć) za to wydaja się silniki fiata serii fire 1.4t. Mamy moce od 130-180KM. Lekki i kompaktowy. sterowanie oparte na CANie ale już zostało rozpracowane.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Z20NET z opla, ktory jest we wspolczesnym sabie ma raczej wlasnie niewiele elektroniki, mniej upierdliwy przy swapie niz stare sabisko, ktory czujniki cisnienia mial 3x i multum innego badziewia
no własnie mam z20net i jest tam pare czujników które lubia padać przy normalnej eksploatacji a nie chce wiedziec co by było w kontakcie z kurzem i wilgocią. Wiązka silnika to już CAN i tu jest największy problem, nie łatwo ją oszukać.
edit:
z20net to nie silnik opla, to silnik saaba w oplach i to tylko vectrach C. Pozostałe silniki 2,0t (zafira, astra) to już konstrukcja opla np. z20xev.
Z uturbionych silników interesujące (jeśli byłoby je z czym połączyć) za to wydaja się silniki fiata serii fire 1.4t. Mamy moce od 130-180KM. Lekki i kompaktowy. sterowanie oparte na CANie ale już zostało rozpracowane.
Niech bedzie ze hybryda saba z oplem, ale nie bluznij z tym canem we wiazce silnika, bo przyjdzie Kostuch i Cie nakrzyczy can jest pomiedzy modulami i tyle, jak wyobrazasz sobie komunikacje analogowego, dwupinowego czujnika po can Wsadzilem taki motor do astry f, zadnej filozofi w tym nie ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum