Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
jakie macie silniki w swoich sukach? :)
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-17, 20:40   jakie macie silniki w swoich sukach? :)

Tak jak w temacie jakie macie silniki w swoich sukach? Oczywiscie pytam tych co maja swapa :)
Bo interesuje mnie co upchneliscie do tej komory malej :)
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-11-17, 20:45   

Swift GTI 1.3 101KM
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
sw24 
nowicjusz



Wiek: 41
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 52
Skąd: Ełk
Wysłany: 2015-11-17, 20:54   

Był 1,8 d mitsubishi, 1,4 pb rover, jest 1,9 d psa
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-11-17, 21:04   

jest już temat o silnikach, imo dość obszerny. Po co dublować tematy i rozrzucać wiedze.
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=5492
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-11-17, 21:13   Re: jakie macie silniki w swoich sukach? :)

Gołąb4x4 napisał/a:
Tak jak w temacie jakie macie silniki w swoich sukach? Oczywiscie pytam tych co maja swapa :)
Bo interesuje mnie co upchneliscie do tej komory malej :)


M50b25 z BMW ale moja komora jest nizsza niz ori o 8 cm, tylko nie wiem czy moje auto to samurai :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-11-18, 08:42   

ja chce upchnac 2.0 z omegi x20se ;)
 
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-11-18, 09:51   

A co z jimny ? Ty to też widzę jesteś nie zdecydowany
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-11-18, 12:43   

U mnie chyba wyladuje powiekszony jimny ... Zostawie BMW napinaczom :mrgreen:
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-11-18, 21:25   

pacmano napisał/a:
U mnie chyba wyladuje powiekszony jimny ... Zostawie BMW napinaczom :mrgreen:


Jak podpadniesz to bedzie miska do gory :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-18, 22:44   

MOzna też turbo z silnik ze skrzynia z SAABa ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DcCyFMVrG6A
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-11-18, 22:51   

Petarda !
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-11-18, 22:58   

A skrzynia z jakiegokolwiek saaba ma szansę się nadawać?
Te paskudy miały najczęściej przedni napęd.
Chyba, że z jakiegoś bardziej leciwego modelu...
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 00:05   

Od czegoś podchodzi napewno, był swego czasu na allegro ładny Samurai z Saabowym 2.0T
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 16:41   

Z tego co kojarzę to krokodylek (jeżeli nie, to jakiś inny stary Saab) miał silnik wzdłużnie, napęd na tył, a skrzynię... pod silnikiem. Nie wiem jak oni to rozwiązali skubańce, ale działa to przecież nawet. Mowa oczywiście o 2.0T
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 18:20   

Didymos napisał/a:
A skrzynia z jakiegokolwiek saaba ma szansę się nadawać?


Do jakichś bloków saba podchodzi skrzynia omegi - częsty swap w tanich driftowozach tam bym szukał :)
np [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zuCM0j6LQmw[/youtube]
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-11-19, 19:34   

Ciekawe jak by robił 1,8 z vitary ,120 koni bodajże
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-11-19, 21:29   

sokratesb napisał/a:
.... a skrzynię... pod silnikiem. Nie wiem jak oni to rozwiązali skubańce, ale działa to przecież nawet. ...


prawda że saab 900 turbo to legenda jednak upierdliwość w serwisowniu silnika 2,0t też jest legendarna.
Myśle ze w tym jimniaku jest jakiś bardziej nowoczesny tubosilnik, pewnie coś z 9.3. Jednak te silniki to góra elektroniki wrażliwa na wszystko aczkolwiek kultura pracy i osiągi są interesujące (mam sabowskie 2,0t w plaskaczu).
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-11-19, 21:43   

kurian napisał/a:
sokratesb napisał/a:
.... a skrzynię... pod silnikiem. Nie wiem jak oni to rozwiązali skubańce, ale działa to przecież nawet. ...


prawda że saab 900 turbo to legenda jednak upierdliwość w serwisowniu silnika 2,0t też jest legendarna.
Myśle ze w tym jimniaku jest jakiś bardziej nowoczesny tubosilnik, pewnie coś z 9.3. Jednak te silniki to góra elektroniki wrażliwa na wszystko aczkolwiek kultura pracy i osiągi są interesujące (mam sabowskie 2,0t w plaskaczu).



Z20NET z opla, ktory jest we wspolczesnym sabie ma raczej wlasnie niewiele elektroniki, mniej upierdliwy przy swapie niz stare sabisko, ktory czujniki cisnienia mial 3x i multum innego badziewia :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-11-19, 21:50   

meenia napisał/a:
Z20NET z opla, ktory jest we wspolczesnym sabie ma raczej wlasnie niewiele elektroniki, mniej upierdliwy przy swapie niz stare sabisko, ktory czujniki cisnienia mial 3x i multum innego badziewia :mrgreen:


no własnie mam z20net i jest tam pare czujników które lubia padać przy normalnej eksploatacji a nie chce wiedziec co by było w kontakcie z kurzem i wilgocią. Wiązka silnika to już CAN i tu jest największy problem, nie łatwo ją oszukać.

edit:
z20net to nie silnik opla, to silnik saaba w oplach i to tylko vectrach C. Pozostałe silniki 2,0t (zafira, astra) to już konstrukcja opla np. z20xev.

Z uturbionych silników interesujące (jeśli byłoby je z czym połączyć) za to wydaja się silniki fiata serii fire 1.4t. Mamy moce od 130-180KM. Lekki i kompaktowy. sterowanie oparte na CANie ale już zostało rozpracowane.
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-11-19, 22:10   

kurian napisał/a:
meenia napisał/a:
Z20NET z opla, ktory jest we wspolczesnym sabie ma raczej wlasnie niewiele elektroniki, mniej upierdliwy przy swapie niz stare sabisko, ktory czujniki cisnienia mial 3x i multum innego badziewia :mrgreen:


no własnie mam z20net i jest tam pare czujników które lubia padać przy normalnej eksploatacji a nie chce wiedziec co by było w kontakcie z kurzem i wilgocią. Wiązka silnika to już CAN i tu jest największy problem, nie łatwo ją oszukać.

edit:
z20net to nie silnik opla, to silnik saaba w oplach i to tylko vectrach C. Pozostałe silniki 2,0t (zafira, astra) to już konstrukcja opla np. z20xev.

Z uturbionych silników interesujące (jeśli byłoby je z czym połączyć) za to wydaja się silniki fiata serii fire 1.4t. Mamy moce od 130-180KM. Lekki i kompaktowy. sterowanie oparte na CANie ale już zostało rozpracowane.


Niech bedzie ze hybryda saba z oplem, ale nie bluznij z tym canem we wiazce silnika, bo przyjdzie Kostuch i Cie nakrzyczy :mrgreen: can jest pomiedzy modulami i tyle, jak wyobrazasz sobie komunikacje analogowego, dwupinowego czujnika po can ;-) Wsadzilem taki motor do astry f, zadnej filozofi w tym nie ma :-)
_________________
606468554
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.