Filtr to normalne że wymieniony Ktoś w ogóle wymienia olej bez filtra .?!
Silnik w największe mrozy zapala od strzała.
Przy odpaleniu wchodzi na 3tyś po 1 sek schodzi na 2.400.
U mnie w okolicy ''mechanicy '' nie mają manometru do sprawdzania ciśnienia,bo już byłem u kilku.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-11-29, 10:56
Nightfox napisał/a:
U mnie w okolicy ''mechanicy '' nie mają manometru do sprawdzania ciśnienia,bo już byłem u kilku.
Zsumuj czas i przepalone paliwo na objazdówkę po mechanikach i zobacz czy inwestycja ~30-50zł (przykładowy low-end: http://allegro.pl/ShowIte...rs_socket_id=9) nie jest do przełknięcia. Przy okazji miałbyś narzędzie, przy pomocy którego mógłbyś zostawać rodzinnym bohaterem wielokrotnie*
Jakbyś kupował taki miernik zwróć uwagę na końcówkę czy pasuje lub weź zestaw różnych.
*co najmniej tylokrotnie ile masz samochodów w rodzinie :D
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Postępów póki co nie ma,Ciepło jest,kontrolka gaśnie szybko
Problem odłożyłem na dalszy plan,bo obecnie zajmuję się przednim mostem..
Jak się uporam z Problemem to napiszę ;)
Jak tam Nightfox, jakieś postępy w diagnostyce bom sam ciekaw co tam odkryłeś?
Trochę to trwało
Czujnik wymieniłem wczoraj,ale dla pewności dziś pojechałem sprawdzić ciśnienie.
900 obr- 2bary
3000 obr ponad 4
Kontrolka po wyminie czujnika gaśnie normalnie,jak na zimnym tak na gorącym.
I tak zaraz wymieniam rozrząd i uszczelniacz wału,więc pompa oleju to 10 min więcej roboty
No ale jest ok, to niech sobie żyje
Dzięki za zainteresowanie.
U mnie natomiast kontrolka od ciśnienia nie pali się wcale. Żarówka sprawdzona, nie jest przepalona. Silnik 1.3 na wtrysku Santana jeśli to ma jakieś znaczenie. Jak sprawdzić czy to wina czujnika? Olej nie będzie wyciekał w razie jak będę musiał go wykręcić?
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-20, 20:46
Jak nie będziesz odpalał to nie wycieknie. Zdejmij przewód z czujnika ciśnienia i przekręć kluczyk Druga osoba niech dotyka końcówkę przewodu do masy,a Ty patrz co się dzieje na wskaźniku.
Czyli jeżeli wskaźnik się zaświeci po dotknięciu przewodu do masy to będzie wiadomo, że czujnik jest uszkodzony, a jeśli nie to muszę szukać innej przyczyny?
Sprawdziłem, po dotknięciu przewodu do masy kontrolna się zapaliła. Wykręciłem dziś czujnik, postukałem w niego parę razy, wkręciłem i póki co działa. Tak czy inaczej kupię nowy. Jednak olej delikatnie się sączył mimo nie odpalania silnika. Mam nadzieję, że nie będzie się teraz tam pocić. Dzięki za podpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum