Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-01-10, 23:30
Omega b z przodu ma macphersony i zdaje się nie mają jakiegoś imponującego skoku.
Może miałeś na myśli tylne amory z omegi sedan, te mają skoku coś ok. 28-29 cm, ale to ciągle nie 35...
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z tyłu i z przodu mieć takie same amory, miałem tak kiedyś w czasach resoraka i dawało radę.
a jak przewidujesz te omegi zabudować z tyłu, mocowania w miejscu oryginalnych czy obok ramy?
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Witam.
Z najbardziej popularnych i tanich to z tego co szukałem to Lublin przód i Sprinter tył są najdłuższe. Ja do siebie na tył zakładam lublina jest to dość mocno tłumiący amortyzator więc śmiało może iść pod kątem do lekkiego Samuraja. A na przód jeszcze nie wiem ale prawdopodobnie też.
Jeśli dorobisz mocowania to może iść dowolny amortyzator i nie ma to znaczenia czy przód czy tył, z przodu powinny być mocniejsze amory bo przód jest cięższy. No i podobno jest różnica w charakterystyce tych przystosowanych do sprężyn a tych do resorów ale jak to wygląda w praktyce to nie wiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum