Jeżeli chodzi o awaryjność to w moim przypadku nic się nie popsuło
membrany w parowniku ale to już zależy od jakości gazu i czystości filtra
Do plusów można zaliczyć brak strzałów co za tym idzie cała obudowa filtra .
podobno niektórzy zakładają na wężu z parownika do blosa zawór regulacyjny ręczny i
takim oto sposobem można regulować spalanie. Ale nie wiem czy to działa ponieważ powietrza dostaje tyle ile łyknie " uboga mieszanka"
[ Dodano: 2016-01-12, 09:29 ]
Oczywiście parownik musi być dobrany do odpowiedniej mocy
_________________ samurai 88 sprężyny ,14,16v,wspomaganie i inne graty
Jak se go ustawiasz to zakładaj bo jak ci wyjdzie nawet 1l. Gazu różnicy jak na zwykłej instalacji to i tak ma sens ;) bo nie jeździsz już po 4 za litr tylko 2 :) na błocie niekiedy można uzyskać większą moc jak na benie
_________________ BYŁ :( 1,9 D przeszczep Poldolot
BYŁ: Jeep Cherokee xj 4.0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum