Żeby zmienić twardość sprężyny musiał byś ją rozhartować i rozciągnąć i potem ponownie zahartować w taki sposób aby była elastyczna,skracanie nic nie da tylko obniżysz auto . Chyba że chcesz mieć wersję sport to rób
_________________ Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
ok . ale przecież sprężyny dodatkowo rozpierają skrócenie zredukuje siłę rozporową
czy żle myślę ?
[ Dodano: 2016-01-31, 20:16 ]
jakie sprężyny niva? skoda nie pamiętam która?
[ Dodano: 2016-01-31, 20:22 ]
Może spróbuje sprecyzować dziś podczas podnoszenia przodu hi-liftem na maxa
tj dwa koła w powietrzu sprężyny siedziały dość mocno tzn rozpierały .
_________________ samurai 88 sprężyny ,14,16v,wspomaganie i inne graty
Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 520 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-31, 21:11
szymon.w napisał/a:
[ Dodano: 2016-01-31, 20:22 ]
Może spróbuje sprecyzować dziś podczas podnoszenia przodu hi-liftem na maxa
tj dwa koła w powietrzu sprężyny siedziały dość mocno tzn rozpierały .
czyli masz wsadzone mocno ściśnięte, żeby się na długość zmieściły?
Jeśli tak - to faktycznie skórcenie spowoduje, że wsadzisz je mniej 'skompresowane' i powinno być bardziej miękko - rozprężona spręzyna na pewno jest bardziej miękka niż np ścisnięta do 50%.
Ale nie wiem, czy dobrze rozumiem Twój obecny setup.
nie bardzo rozumiem Twoją ale wnioskuje że spręzyny sa aż tak twarde że prawie się nie ugieły pod ciężarem auta dlatego też po podniesieniu nie rozciągnęły się lub amory są za krótkie i nie mają jak się rozciągnąć ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum