Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Pomocy-Santana 2003 r z silnikiem 1.9D od Renault -
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-07, 10:27   Pomocy-Santana 2003 r z silnikiem 1.9D od Renault -

Witam. Potrzebuje pomocy. Zakupiłem w Niemczech Samuraja Santanę, rok produkcji 2003, silnik 1.9D od Renault, silnik w Niemczech wymieniali na używany i nie chce coś palić. Patrzałem rozrząd wygląda ok. Co mi się rzuciło w oczy to brak paliwa które powinna dawać pompa na wtryski. Do pompy dochodzi paliwo, lecz za pompę nie wychodzi na wtryski nic. Dodam, że jest to pompa Lukasa. Bardzo proszę o pomoc.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-02-07, 10:32   

Masz jakąś nieszczelność na przewodach paliwowych na moje oko.Jak podpompujesz ręczną pompką też nie zapalisz ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-07, 11:03   

a nie masz tam jakiegoś zabezpieczenia a`la immobilajzer? jakiegoś kodu nie musisz podać na takim cyferblacie w kabinie? U mnie na pompie jest elektrozawór. Jak nie rozkoduję to nie puszcza paliwa na wtryski. Tyle, że ja mam silnik PSA ale wydaje mi się że to zabezpieczenie szło do wszystkich diesli. Jak wymieniali silnik może nie podpięli tego zabezpieczenia albo może urwali jakiś kabel itp.

tutaj masz schemat tego dziadostwa:
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-07, 12:01   

jak pompuję tą ręczną pompką przed filtrem to paliwo dolatuje to pompy a tam jakby ją coś blokowało, ma immobilaizer przy stacyjce taki metalowy Bolczyk co po dotknięciu gaśnie, jeśli jego nie rozłączę mrugają cały czas świece żarowe
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-07, 12:16   

napisz PW do kolegi Maciek111 http://samurai.org.pl/pri...ode=post&u=2216 miał taki silnik i przerabiał sterownik świec żarowych. Może też coś Ci powie o tym zabezpieczeniu chociaż nie wygląda na "fabryczne", ale może jednak w Renaultach takie montowali.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-02-07, 14:05   

SamNaSamZSam napisał/a:
napisz PW do kolegi Maciek111 http://samurai.org.pl/pri...ode=post&u=2216 miał taki silnik i przerabiał sterownik świec żarowych. Może też coś Ci powie o tym zabezpieczeniu chociaż nie wygląda na "fabryczne", ale może jednak w Renaultach takie montowali.



Silnik renault i pomp lucasa wiec najprawdopodobnie ma zawor kodowy na pompie, dochodza do niego trzy przewody. Jak tak to pisz na priv to powiem jak to rozbroic.
_________________
606468554
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-02-08, 10:31   

sprawdź jeszcze czy paliwo się nie cofa gdy podpompujesz i zostawisz. wygląda jakby coś nie tak było z immo, najlepiej je wywalić i sprawdzić
 
 
     
Aksag 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 116
Skąd: GKA
Wysłany: 2016-02-09, 08:43   

Ja tam bym się czepił tego zaworu na pompie, jak był wymieniony cały silnik a zawór nie został zmieniony to na pewno to.
_________________
Samurai Cabrio 92r. 1,3I seria / odwrócone trójkąty / wieszaki +2"/ wspomaganie
 
     
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-10, 08:55   Może zamiana zaworów

witam wszystkich. Będę patrzał ten zawór, bo to nie możliwe żeby nic nie szło paliwa. Chyba że pompa jest walnięta?
Ale spróbuje dzisiaj pozamieniać zawory.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-10, 09:24   Re: Może zamiana zaworów

pitermaly napisał/a:
witam wszystkich. Będę patrzał ten zawór, bo to nie możliwe żeby nic nie szło paliwa. Chyba że pompa jest walnięta?
Ale spróbuje dzisiaj pozamieniać zawory.

Zdaje się, że tak właśnie działa immo... :roll: dopiero jak "rozbroisz" to elektrozawór puszcza dalej paliwo. Zagadaj do Meeni, a jak będziesz grzebał zrób fotki pompy, elektrozawora i tego immo.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-02-10, 13:17   

najlepiej wypierdzielić tą gównianą pompę z nią są cały czas problemy...
 
 
     
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-10, 14:38   

Wywalić tą i wstawić inną? jaką na linkę?
Kurde mam porobione zdjęcia pomy ale nie mogę coś zamieścić bo wychodzi mi komunikat że limit na wszystkie załączniki został przkeroczony i musze się skontaktować z administratorem :(
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-10, 15:20   

pitermaly napisał/a:
Kurde mam porobione zdjęcia pomy ale nie mogę coś zamieścić bo wychodzi mi komunikat że limit na wszystkie załączniki został przkeroczony i musze się skontaktować z administratorem :(


http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2549 ja lubię imgur.com
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-02-10, 16:59   

pitermaly napisał/a:
Wywalić tą i wstawić inną? jaką na linkę?
Kurde mam porobione zdjęcia pomy ale nie mogę coś zamieścić bo wychodzi mi komunikat że limit na wszystkie załączniki został przkeroczony i musze się skontaktować z administratorem :(

tak na linkę zwyklą bez elektroniki jest trochę dłubania ale zapominasz potem co to jest pompa...
 
 
     
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-10, 22:18   i dalej lipa

witam, przełożyłem od starej pompy całą elektronikę wraz z tym zaworem kodowym i lipa, kręci ale paliwa zero podaje nic, nawet kropli nie ma za pompą
Panowie pomóżcie bo mi już ręce opadają
Poniżej link do zdjęć starej pompy
http://imgur.com/a/bGuPV
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-10, 22:41   

z Menią gadałeś jak rozbroić to immo?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-02-10, 22:46   

Silnik został wymieniony z pompą i nowym komputerem ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-11, 15:16   

witam, silnik został wymieniony najprawdopodobniej z pompą ale bez komputera. ?Jest to silnik od Renault, stary leży na pace bo Niemcowi dmuchnęło uszczelkę pod głowicą i chyba korzystnie było mu kupić silnik i wymienić. Jednak problem jest że kręci on ale nie daje nic paliwa z pompy
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-11, 17:36   

zdarta płyta: rozbroiłeś immo?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
pitermaly
świeżak


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 21
Wysłany: 2016-02-11, 19:57   immo

witam, nie rozbroiłem immo, nie wiem nawet gdzie ono jest na pompie?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.