nie dzięki- ja za remont tego powershifta dałem prawie 8000 - i gdybym wiedział że to takie gówno to bym takiej maszyny nie kupił
jeszcze nie działa tak jak na manualu. W serwisie case powiedzieli mi jasno że to nie jest szczęśliwe połączenie automatu, błota i kurzu.
Mam uraz do automatu
4,16 a sprawny reduktor z 1.0 różnią się bardzo kulturą pracy i osiągami ?
Kolega z którym nieraz śmigam ma w swoim założony 1.0 ja mam 1.3 i tak przejechałem się jego i różnicy wielkiej nie zauważyłem , dlatego do swojego postanowiłem włożyć 4.16 z opisów posiadaczy wynika że różnica spora i na filmikach również to można obejrzeć . Niedługo będę posiadaczem 4.16 więc będę miał porównanie
Tzn nie wiem jakie macie koła -ale ja jak włożyłem 4.16 to na 2H mam spore odejscie i mogę używać 5 biegu.
Kultura pracy? mnie chodziło że kupiłem lekko wyjeb.... reduktor i temu muszę go zreanimować trochę. A jak kupisz nowe przełożenia to masz nowe
Pomógł: 1 raz Wiek: 105 Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 44 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-10, 13:15
A jakie jest Vmax przy 4.16 na 2L. Jakie obroty silnika np na Vce przy 50km/h (oczywiście prawdziwa prędkość a nie licznikowa). Ja w Ferozie (bez motania w reduktorze) miałem 3000obr przy 80km/h na piątym biegu.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-03-10, 15:37
Coś pomotałeś - w samurai nie ma położenia 2L w reduktorze, chyba, że odepniesz sprzęgiełka z resztą w innych terenówkach też 2L się nie spotyka.
Może miałeś na myśli 2H - tu z kolei 4,16 daje dokładnie tyle samo co reduktor od litrówki w porównaniu z reduktorem od 1,3 - 12% zwolnienia, czyli tyle co nic, aczkolwiek w furze, która mocą nie grzeszy i te mizerne 12% da zauważalną poprawę.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2016-03-10, 16:07
panrysiek napisał/a:
A jakie jest Vmax przy 4.16 na 2L. Jakie obroty silnika np na Vce przy 50km/h (oczywiście prawdziwa prędkość a nie licznikowa). Ja w Ferozie (bez motania w reduktorze) miałem 3000obr przy 80km/h na piątym biegu.
A wylicz sobie :D
Tak teoretyzuję, że różnicy na w prędkości maksymalnej możesz nie odczuć bo np. dotychczas zakres obrotów na 5 biegu kończył Ci się na 5 tysiącach, a teraz masz dostępne do 5,6 tys. :) różnica będzie przy prędkości przelotowej na zadanej liczbie obrotów, jak dotychczas jechałeś na obrotach 3 tys. x km/h to na 4.16 zgodnie z tym co pisze Didymos pojedziesz 0,88x km/h ceteris paribus.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
U mnie to jest tak mam LPG szumexy i gaźnik z pony - druga przepustnica otwiera się przy około 2800 i jak mam te 12% zredukowane to lepiej to wszystko współgra. Szybciej sie na obroty wkręca- ma po prostu lżej.
A silnik zdrowy jak niemowlak- sprawdzany na kompresji i na analizatorze nie ma mowy żeby coś mu dolegało. Ostatnio go wyleczyłem z kaprysów
Z reszta za tydzień zwalam reduktor do roboty i zakładam zwykły -oj będzie bolało czuję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum