Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Silnik 1.3 dymi na niebiesko
Kowal 88 
świeżak
Kowal


Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-12, 01:12   Silnik 1.3 dymi na niebiesko

Witam wszystkich mam duży problem z silnikiem 1.3 gażnik mianowicie chodzi mi o to ze mój silnik bardzo dymił na niebiesko na zimnym i ciepłym silniku ną stop , miałem już tego dosyć postanowiłem zainwestować i zrobić remont kap motoru , została zrobiona cała głowica nowe pierśćienie panewki uszczelki itp itd . po całej wykonanej pracy czas na odpalenie silnika i tu zonk silnik dalej dymi czy ktoś wie co to możę być pomocy pozdrawiam
_________________
_________________

Ostatnio zmieniony przez Myszon 2016-03-13, 10:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Jarek 
rozgadany


Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 71
Skąd: zabrze
Wysłany: 2016-03-12, 10:37   

Może nagar z wydechu się wypala :roll:
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-03-12, 11:34   

Sprawdzałeś czy dawka paliwa nie jest zbyt bogata ??
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-03-12, 17:13   

Dymi dalej na niebiesko, czy kolor się zmienił?
Na dobrze rozgrzanym też dymi?

Swoją drogą, co Ci przyszło do głowy, żeby remontować ten gówniany silnik? Zmarnowałeś czas i kasę, a pod maską dalej siedzi dychawiczne 1,3 :roll:
 
     
klim 
świeżak


Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 16
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-12, 20:24   

Jezeli włożyłeś nowe pierścienie na stare wypracowane cylindry to będzie gorzej niż było. Teoretycznie jezeli zmieniasz pierścienie nawet na ten sam wymiar powinno się przechonować cylindry. Teoretycznie bo wystarczy wziąć papier ścierny gruby np 80 i ręcznie przeszlifować cylindry w środku w taki sposób aby powstała siatka rys idących z góry na dół po skośie (tak jak wygląda cylinder po szlifie). A wszystko po to, żeby nowe pierścienie miały na czym się dotrzeć i dopasować do cylindra. Tak więc myśle że to jest powód tego że silnik nadal dymi choć mogę się mylić.
 
     
Wikingc1 
rozgadany



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 81
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2016-03-12, 21:34   

Ja jak kupiłem Samuraja to też miał silnik kaplice zresztą nawet na filmiku z 2 zlotu widać niebieską chmurę ;-) też myślałem żeby robić silnik bo będę miał dobrze zrobiony na długo itd, po podliczeniu części, wału bym nie ruszał ale głowice trzeba było to wyszło że tanio się nie da, a dobrze i tanio to już w ogóle, dość długo szukałem silnika i w końcu kupiłem za jakoś 600zł razem ze skrzynią, silnik siedział w aucie i jeździł więc mogłem go sprawdzić, godzinka silnik wyjęty i gotowe, silnik okazał się wyjątkowo zdrowy, musiałem zdjać głowice bo wypadł mi brok i mogłem go obejrzeć od środka.
A w starym silniku okazało się ze jeden cylinder był dużo bardziej zużyty niż reszta i tamtędy walił olej, palił go więcej niż dwusuw :-? na 200km po trasie spalił ok 2l oleju.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.