Tak sobie myślę że tu bardziej detektyw nie elektryk jest potrzebny....
do rzeczy, zaparkowałem wieczorem auto i po odpaleniu :
1. ciemność na desce i w środku
2. brak pozycji z przodu( z tyłu nie sprawdzałem)
3. światła mijania jak się włączy to na desce zapala się kontrolka od długich
4. długie jak się zapala , kontrolka gaśnie
...ot taka zagadka.
Coraz więcej rzeczy znajduje które po dotknięciu zaczynają lub przestają działać
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2016-04-26, 00:22
masa użytkowników miała problem z masą :D może i Ciebie dotknęła ta przypadłość? Niestety prócz zasugerowania jej sprawdzenia nie umiem Ci nic więcej podpowiedzieć gdzie i jak ją zbadać.... :(
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Jutro na spokojnie obejrzę tą elektrykę , niemniej wcześniejszy właściciel to eeechhhh szkoda gadać.
A co do masy to coś już poprawiłem , ale czuję że to dopiero początek
Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 520 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-26, 09:49
SamNaSamZSam napisał/a:
masa użytkowników miała problem z masą :D może i Ciebie dotknęła ta przypadłość? Niestety prócz zasugerowania jej sprawdzenia nie umiem Ci nic więcej podpowiedzieć gdzie i jak ją zbadać.... :(
od siebie dodam, że mijania w samuraiu sterowane są masą właśnie.
A poza tym witam w klubie miłośników poprzednich właścicieli. Mi jakieś 2 lata zajęło odkręcenie 95% partactw. Pozostała np kontrolka długich , która świeci non stop bez względu na stacyjkę i gaśnie po włączeniu dlugich :) To też zwalcze w swoim czasie :)
masa użytkowników miała problem z masą :D może i Ciebie dotknęła ta przypadłość? Niestety prócz zasugerowania jej sprawdzenia nie umiem Ci nic więcej podpowiedzieć gdzie i jak ją zbadać.... :(
od siebie dodam, że mijania w samuraiu sterowane są masą właśnie.
A poza tym witam w klubie miłośników poprzednich właścicieli. Mi jakieś 2 lata zajęło odkręcenie 95% partactw. Pozostała np kontrolka długich , która świeci non stop bez względu na stacyjkę i gaśnie po włączeniu dlugich :) To też zwalcze w swoim czasie :)
Polecam przyjrzec sie... lampce oswietlajacej wnetrze pojazdu. Tam jest jakies magiczne polaczenie:-D
Dzięki za rady. Z kolega na tel doszliśmy że problem najprawdopodobniej jest w przełączniku zespolonym świateł. + podałem dodatkowy , bezpośrednio na pozycje przez dodtkowy włącznik i bangla Nie chce mi się z tym walczyć na obecną chwilę. A co do lampki.... to fakt jak próbowałem włączyć swiatło to zapalała się kontrolka od długich , a światła nadal brak Temu tez się kiedyś przyjże.
Pojawil się jeszcze jednen problem.
Wcześniej świecil mi się check engina prawie non stop , po odłączeniu aku chwile było ok , a potem powracało do normy i śiwecil się ciągle.
Jak badałem bezpieczniki w zw ze światłami to wyjmowałem i wsadzałem w puste miejsca, i chcek zaczął mi wymigiwać 12- czyli ok.
Wczoraj przy odkręcniu baku , by obadać przewy na pompie , po odpaleniu auta pojawił mi się blad 24- sensor prędkośći. Licznik trochę za mało pokazuje i slychać jakieś dzwięki z linki. Pewnie zbieg okoliczności.
Czy ta ustrka będzie się jakoś odbijać na pracy silnika?
I jak wyłączyć ten migający check, przełącznik pod kierownicą jest , lecz nic się ie zmienia podczas przełączania. Czy trzeba ciąchać kabel przy kompie??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum