Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: tytus
2011-04-29, 23:38
amortyzatory resory Samurai +80mm Trail Master !
loudner
rozgadany
Samuari SJ 2.0


Wiek: 41
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 133
Wysłany: 2011-02-28, 22:24   

Oryginalne starczą ale jakie lepiej założyć
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-28, 22:28   

Suzuka 4x4 napisał/a:
A na co cybaty powiedz mi wyjaśni mi to jak oryginalne stykają ?? co do przewodów raczej tez :P


przy 6 piórowym Lovellsie też ?
_________________
I've got nothing but time
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-03-01, 11:05   

Ja wiem że lovelss ma 5 piór

[ Dodano: 2011-03-01, 11:06 ]
Przynajmniej w Medium
 
     
kamilooo 
rozgadany


Wiek: 112
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 121
Skąd: jawornik
Wysłany: 2011-03-01, 19:32   

Przy medium Lovells nie trzeba zmieniać przewodów, ale przy tych hard już są za krótkie przynajmniej tak mi mówił Zibi jak zakladał swoje Lovellsy i przymierzył te najwyzsze.
_________________
www.pgr4x4.pl/
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-03-01, 19:44   

Ja kupuje Medium plus wieszaki , ale nie mogę sie dowiedzieć jak sprawdzić czy nie przesadziłem z liftem (chodzi mi o katy na wałach )
 
     
kamilooo 
rozgadany


Wiek: 112
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 121
Skąd: jawornik
Wysłany: 2011-03-01, 19:52   

jak Kupujesz medium to wieszaki zostaw serie bo skręt ci sie pogorszy oczywiscie chodzi mi o Lovellsa>
_________________
www.pgr4x4.pl/
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-03-01, 19:56   

Wiem że skręt ale jestm przyzwyczajony bo brat już ma zmniejszony , ale muszę gadać z Zygmuntem bo on miał wieszaki +3 cm
 
     
kamilooo 
rozgadany


Wiek: 112
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 121
Skąd: jawornik
Wysłany: 2011-03-01, 20:05   

aktualnie ma seryjne wieszaki przy tym Lovellsie
_________________
www.pgr4x4.pl/
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-03-01, 20:09   

Ale miał w czesanej wiesze zmieni nie dawno , nawet na zdjęciach ma na forum
 
     
eskapada 
świeżak


Wiek: 51
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 07:42   

Suzuka 4x4 napisał/a:
Prawie tyle samo podnoszą lovells 6-7 cm ale sa o wiele tańsze



Po pierwsze Lovells podnosi auto o max 60mm w porównaniu do fabryki i więcej nie może ponieważ nie spełniałoby norm australijskich. Patrz strona 5
http://www.lovellsauto.co...t_4x4spring.pdf

Ceny

Komplet resorów przednich Lovless HD 714 zł
Komplet resorów tylnych Lovless HD 950 zł
Komplet czterech amortyzatorów 1.560 zł

SUMA 3.224 zł

+ najtańsze polibusze z Olkusza 120 zł
+ cybanty Samurai Serwis 65 zł
+ nowy wzmocniony wąs kolumny kierowniczej Biorąc pod uwagę cenę wąsa w Intercarsie +102 zł

= 3.511

+ zestaw montażowy Trail Master ( obniżający mocowania) którego dorobienie w warunkach warsztatowych będzie kosztowało 100 zł I najważniejsza sprawa żeby uzyskać 80mm trzeba kupić, zrobić dłuższe wieszaki to jest kolejne parę złotycn niech będzie 50 za parę płaskowników :mrgreen:

Tak więc zestaw Lovlles nie jest o wiele tańszy. Oczywiście nie zmienia to faktu, ze Trail Master +80mm jest sporym wydatkiem

A tak się resory Trail Master krzyżują i tak auto na tych zawieszaniach jeżdżą

http://www.youtube.com/us...u/0/mqeKrrEIrEY

[ Dodano: 2011-03-23, 07:58 ]
Myszon napisał/a:
Beznadziejny zestaw czym wy sie jaracie chłopaki? 1600zl OME i amorki Vitara Lublin i ponad 2000zl w kieszeni a i komfort prawdopodobnie lepszy.


Skoro zawiadujesz tym forum to proszę Cię staraj się trzymać fason dyskusji i zachowaj jakiś merytoryczny poziom no chyba, że zależy Ci na takiej syfie jaki się zrobiła na forum 4x4.

Zestaw Trail Master nie jest beznadziejny jest po prostu drogi i puki co nie ma odpowiednia na naszym rynku. Zestaw ma niemiecki TUV i 24 miesięczną gwarancję beznadziejne produkty takich,, świadczeń'' nie mają.

Komfort na OME na pewno jest dobry nie mniej jednak. Resory Trail Master +80 miilmetrów nie pogarsza komfortu jazdy, resory Trail Master +80mm bardzo dobrze wybierają nierówności świetnie się krzyżują.
Amortyzatory Trail Master Stage II to mistrzostwo świata ( czywiście w tej klasie cenowej nie porównuje ich od Foxów Ohlinsów) idealnie tłumią nie równości , ich konstrukcja pozwala na szybką jazdę po nierównościach bez efektu szybkiego przegrzewania się amora czyli bez utarty sprawności. Amory Old Man Emu Nitrocharger Iornman Nito Gas Rancho RS500 w tych samych warunkach drogowych zdecydowanie szybciej tracą sprawność cieplną.
 
 
     
PrzemoCK 
stały bywalec
Anti Gravity Man



Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 221
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-03-23, 08:39   

eskapada napisał/a:
Suzuka 4x4 napisał/a:
Prawie tyle samo podnoszą lovells 6-7 cm ale sa o wiele tańsze



Po pierwsze Lovells podnosi auto o max 60mm w porównaniu do fabryki i więcej nie może ponieważ nie spełniałoby norm australijskich. Patrz strona 5
http://www.lovellsauto.co...t_4x4spring.pdf

Ceny

Komplet resorów przednich Lovless HD 714 zł
Komplet resorów tylnych Lovless HD 950 zł
Komplet czterech amortyzatorów 1.560 zł

SUMA 3.224 zł

+ najtańsze polibusze z Olkusza 120 zł
+ cybanty Samurai Serwis 65 zł
+ nowy wzmocniony wąs kolumny kierowniczej Biorąc pod uwagę cenę wąsa w Intercarsie +102 zł

= 3.511

+ zestaw montażowy Trail Master ( obniżający mocowania) którego dorobienie w warunkach warsztatowych będzie kosztowało 100 zł I najważniejsza sprawa żeby uzyskać 80mm trzeba kupić, zrobić dłuższe wieszaki to jest kolejne parę złotycn niech będzie 50 za parę płaskowników :mrgreen:

Tak więc zestaw Lovlles nie jest o wiele tańszy. Oczywiście nie zmienia to faktu, ze Trail Master +80mm jest sporym wydatkiem

A tak się resory Trail Master krzyżują i tak auto na tych zawieszaniach jeżdżą

http://www.youtube.com/us...u/0/mqeKrrEIrEY

[ Dodano: 2011-03-23, 07:58 ]
Myszon napisał/a:
Beznadziejny zestaw czym wy sie jaracie chłopaki? 1600zl OME i amorki Vitara Lublin i ponad 2000zl w kieszeni a i komfort prawdopodobnie lepszy.


Skoro zawiadujesz tym forum to proszę Cię staraj się trzymać fason dyskusji i zachowaj jakiś merytoryczny poziom no chyba, że zależy Ci na takiej syfie jaki się zrobiła na forum 4x4.

Zestaw Trail Master nie jest beznadziejny jest po prostu drogi i puki co nie ma odpowiednia na naszym rynku. Zestaw ma niemiecki TUV i 24 miesięczną gwarancję beznadziejne produkty takich,, świadczeń'' nie mają.

Komfort na OME na pewno jest dobry nie mniej jednak. Resory Trail Master +80 miilmetrów nie pogarsza komfortu jazdy, resory Trail Master +80mm bardzo dobrze wybierają nierówności świetnie się krzyżują.
Amortyzatory Trail Master Stage II to mistrzostwo świata ( czywiście w tej klasie cenowej nie porównuje ich od Foxów Ohlinsów) idealnie tłumią nie równości , ich konstrukcja pozwala na szybką jazdę po nierównościach bez efektu szybkiego przegrzewania się amora czyli bez utarty sprawności. Amory Old Man Emu Nitrocharger Iornman Nito Gas Rancho RS500 w tych samych warunkach drogowych zdecydowanie szybciej tracą sprawność cieplną.




jesteśmy w Polsce, kraju gdzie każdą złotówkę ogląda się dwa razy zanim się ją wyda, po co rozmawiać o czymś, czego nikt z zarejestrowanych na tym forum userów nigdy nie kupi? :-P sam wiesz eskapada, że na stanie nie posiadasz nic z tego co oferujesz, bo każdy zakup u ciebie to czekanie aż sam ściągniesz do kraju towar, bo albo nie masz kasy by zainwestować, albo wiesz jak jest, tj. że nie ma co się bujać dwa lata z zawieszeniem trailmastera zanim ktoś cię od niego uwolni. Na zwykle ome czekałem u ciebie ponad miesiąc :-) no cóz jaki kraj taki klient i sprzedawca, niczyja wina ;-)
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
eskapada 
świeżak


Wiek: 51
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 13:23   

To o czym piszesz to jakby temat na inną rozmowę, mnie tylko zmierziło krytykanctwo Myszona, który na oczy nie widział tego zawieszenia ani tym bardziej na nim nie jeździł. Konstruktywna krytyka, sprzeciw czy wyrażanie swoim opinii ma sens ale dysputa: to jest do bani bo jest niczego nie wnosi do dyskusji.

Nie mniej jednak masz rację taki rynek nasz jest - mało firm ma na stanie zawieszenia. Rancho Ironman Old Man Emu w Europie przechodzi nie rzadko przez trzech dystrybutorów. Dziś potrzebowałem 2 amorki skrętu do Jeepa. Ja ich nie mam, Trasek nie ma w Niemczech u importera też nie ma, będą 16 kwietnia czyli w kraju po 20stym. Od piątku, praktycznie rzecz biorąc od poniedziałku chłopaki z Dobinsoina mają sprężyny +50mm do Patrola ostatnio przez miesiąc nie było. Z Trail Master sytuacja jest o tyle lepsza, że towar biorę bezpośrednio od producenta od którego towar jedzie 4 dni a nie płynie sześć tygodni. Raz mi się zdarzyło, że musiałem na coś czekać 2 tygodnie, ta to wszystko jest od ręki. Ja mam nadzieję, że za parę lat sytuacja się zmieni i parę osób na tym forum będzie jeździło na TM +80mm wszak to tylko jedna średnia pensja w Niemczech. U nas to zawieszenie kosztuje dwie przeciętne pensje.
Tak czy owak zestawów TM do Samuraja sprzedałem w zeszłym roku 4 :-/ i użytkownicy sobie je bardzo chwalą
 
 
     
witson 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 59
Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2011-03-23, 23:42   

Zapomniałeś dodac ze przy duży lifcie wały mogą byc za krótkie, oraz pozostaje do obniżenia wąs przekładni - co za wiąże ze sobą kolejna koszta :(
 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-03-23, 23:53   

Eskapada link do YT, który podałeś, jest z zawieszeniem do Jeepa. Faktycznie, ładnie się krzyżuje.
To jest forum Samuraia, może będzie lepiej jak podasz link z Samuraiem na Trail Master w roli głównej.
Z chęcią zobaczę.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.