Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Blokada mostu LR1530
Robert77 
nowicjusz



Wiek: 48
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: 2016-08-21, 16:32   Blokada mostu LR1530

Witam .
Zamierzam zakupić blokadę na tylny most LR1530 , sklepów czy nawet na allegro ARB jest parę gdzie tą można kupić a LR1530 coś nie mogę znaleźć . Prosiłbym o pomoc gdzie można takową zakupić ? Tak przy okazji tego tematu , warto ładować LR1530 na tył czy już dołożyć i zapodać ARB ? Plan był taki że tą na tył a w późniejszym czasie ARB na przód . Po czarnym jakoś dużo nie śmigam . Za pomoc z góry dzięki :)
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-08-21, 22:36   

Jak masz odpowiednią ilość złotówek pakuj araba, możliwość samodzielnego sterowania blokadą... bezcenna.

[ Dodano: 2016-08-21, 22:38 ]
Jak już się zdecydujesz na ARB to uderz do kolegi Hałasa. Ma wszystkie potrzebne redukcje do montażu pneumatyki :mrgreen:
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2016-08-21, 23:56   

miałem LR teraz mam arba i jeden wniosek - drugi raz nigdy LR. Jedyne rozsądne opcje to albo SPAWlock, ewentualnie mini spool - jak spawacz niedoświadczony, a jak kasy troche jest to arb lub hf. Tak naprawdę działanie LR i spawanego dyfra jest takie samo i nie warto dopłacać do LR bo możłiwości jego rozłaczania, zużycie i jazda na asfalcie za wiele nie różni się od Spawlocka a już na pewno nie tyle żeby płacić ponad 1000zł za taka blokade
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
Robert77 
nowicjusz



Wiek: 48
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: 2016-08-23, 18:38   

Czyli jak tak ma działać to LR1530 i wiele się nie różnić od stałki , wydać ponad klocka to chyba faktycznie dołożyć i zapodać ARB . Dzięki za pomoc :)
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-08-23, 21:17   

LR różni się znacząco od spawlocka, czy tam spoola.
Podstawowa różnica jest taka, że na na czarnym da się tym normalnie skręcać, bez piszczenia kołami na każdym zakręcie, trzeba tylko pamiętać, że takowe ustrojstwo siedzi w moście i odpowiednio operować gazem.
Mam LR1530 od lat i bardzo sobie chwalę, dobrze jeździ się po czarnym, a w terenie jest 100% blokady.
Tym niemniej, gdybym fury na czarnym używał sporadycznie, to nie zawracałbym sobie głowy żadnymi arabami, czy lockrightami, tylko blokował dyfer na sztywno, czy to spoolem, czy spawarką.
Z resztą praktyka pokazuje, że nawet długie asfaltowe przeloty z zaspawanym dyfrem nie są szczególnie uciążliwe.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.