Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 27 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2016-08-23, 19:42 Wyciek oleju z reduktora prosze o pomoc
Witam,
od kilku dni jestem posiadaczem Suzuki samuraja 1.3. Zauważyłem ze mam dośc duzy wyciek oleju z reduktora od strony bebna haulcowego. Najprawdopodobniej jest tam jakis uszczelniacz, jak go wymienic prosze o pomoc?
Moze macie jakies zdjecia schematy lub filmiki?
zdejmujesz wał, bęben, odkręcasz drugą część hamulca od reduktora i wydłubujesz uszczelniacz.
Składanie w odwrotnej kolejności
Filozofii duzej niema, powinieneś dać sobie rade
Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 27 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2016-08-23, 20:34
Co to znaczy? odkręcasz drugą część hamulca od reduktora lub w jakim sensie druga czesc hamulca?
Taj jak pisałem samochód kupiłem w niedziele takze dopiero od wczoraj zaczałem sie w to bawic
Niebawem otworze temat z opisem samochodu.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-08-23, 21:03
Drugą część, czyli tarczę kotwiczną - tą blaszaną wytłoczkę, której trzymają się szczęki i rozpierak.
Chyba da się wydłubać uszczelniacz bez zdejmowana tarczy, ale dokładnie nie pamiętam, z resztą jak zdejmiesz bęben to sam zobaczysz.
Linki do schematów i instrukcji są dostępne na forum, wystarczy poszukać
Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 27 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2016-08-24, 19:59
Dzisiaj próbowalem odkrecic wał i niestety ukreciła mi sie nakretka od strony bebna hamulcowego. Teraz moje pytanie czy od strony wewnetrzen bebna ta szpilka jest wymienna? - bo zastanawiam sie czy to ucinać czy bardziej próbować nacinać nakrętke?
Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 27 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2016-08-24, 20:58
1 z 4 szpilek ale udało mi sie odkrecic znalazlem w garazu jakis kpl nasaded z PRL i pomogły
Mam pytanko potrzebuje odkrecic centralna nakretke od bebna ona ma normalny lewostronny gwint?
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-08-24, 22:25
Normalny gwint jest prawozwojny i taki właśnie jest na owej nakrętce.
Lewy, jak sama nazwa wskazuje, normalny nie jest
Pod bębnem nie ma flanszy, bo bęben jest jednocześnie flanszą.
Szpilki są wbijane od wewnętrznej strony bębna.
Ostatnio zmieniony przez Didymos 2016-08-24, 22:27, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2016 Posty: 27 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2016-08-27, 16:14
Wałek zdobyty można by powiedzieć po sąsiedzku za 80zl do reduktora poszły 2 nowe uszczelki 2 łożyska 3 uszczelniacze i nowe szczeki. Zaraz idę montować reduktor. Od powietrzenie reduktora przerobione
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum