Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przełożenia reduktor jimny
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2016-09-29, 22:31   Przełożenia reduktor jimny

Witam.
W jakim reduktorze są najlepsze przełożenia do off roadu?
Fabryczny samurai czy fabryczny jimny?
Posiadam kilka sztuk adapterów do samuraia do mocowania reduktora od jimnego i się zastanawiam nad nim :)
Pozdrawiam
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-09-30, 09:10   

Nie warto, jimny ma przedni napęd na łańcuchu dislike
Reduktorów były co najmniej dwa rodzaje - starszy typ ma przełożenia niemal identyczne jak samurai, nowszy dużo szybsze, w nowszym jest też chyba różnica automat vs manual, z pewnością przełożenia można bez problemu znaleźć w interenecie.
 
     
michau 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 190
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-09-30, 09:15   

Pytam czysto informacyjnie, nie wylewajcie mi od razu wiadra pomyj na głowę.
W czym reduktor na łańcuchu jest gorszy od typowego na kołach zębatych?
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-09-30, 09:24   

Łańcuch z czasem się wyciąga i zaczyna przepuszczać pod obciążeniem.
To zmora pojazdów typu pajero, cherokee, vitara, czy choćby jimny, atomowy łańcuch jest chyba tylko w patrolu.
Oczywiście w aucie używanym, powiedzmy, szosowo-turystycznie problem może nie wystąpić nigdy.
Łańcuch ma też zalety - pracuje ciszej od kół zębatych, stawia mniejsze opory niż dodatkowy wałek i koła zębate, ale już duże koła i orka w terenie nie sprzyjają żywotności łańcucha.
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2016-09-30, 09:42   

To w takim razie zostawię ten reduktor który mam. Gdzieś powinienem mieć reduktor od 1000 to sobie go zamontuje jak znajdę :)
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2016-09-30, 10:09   

http://jimny.org.pl/viewtopic.php?t=5376

Tu masz wszystko.
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2016-09-30, 10:51   

Dzięki ;)
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2016-09-30, 14:40   

tak jak didymos pisze, mamy samuraia z reduktorem od jimny no i niestety na początku tylko przy bardzo długich wjazdach na żwirowni łańcuch strzelał, teraz wystarczy dać mocniej gazu z zapiętym przodem i słychać jak przepuszcza, więc wraca reduktor z samuraia
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2016-10-04, 21:00   

W takim razie ja tez zostaje przy fabrycznym reduktorze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.