Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Od czego zacząć modyfikacje i jaka kolejność
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-11-17, 10:27   

http://samurai.org.pl/pro...ewprofile&u=846
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
mrpaulo 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 168
Skąd: Rajszew
Wysłany: 2016-11-17, 10:41   

woodek napisał/a:
http://samurai.org.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=846


Dzięki
_________________
Pozdrawiam,
Pawel

1,3i, kółka 235/70/15 Simex, zawieszenie by Mazur +2, wieszaki +2, przód Spartan, tył Lock Right, reduktor 4.16:1 Trail Gear, winda PW 6000 syntetyk
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2016-11-17, 22:04   

Podzielam to co chłopaki piszą (sam się złapałem w podobną pułapkę) najważniejsza jest jazda w terenie i słuchanie czytanie tego co mówią i piszą bardziej doświadczeni koledzy a sam po kilku wypadach będziesz wiedział czego potrzebujesz. Fajnie jeździ się z kimś kto ma już zmotane auto bo widzisz różnicę między swoją serią a dłubniętym autem. Jazdę w terenie można podzielić na kilka etapów rozwojowych.
Do pierwszej wtopy :-)
Do pierwszego wodowania :-)
Do pierwszego boku :-)
Do pierwszej rolki :-)
Do pierwszego rajdu :D
I tak można wymieniać więcej a po każdej przygodzie rozwiązania się znajdują.
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
mrpaulo 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 168
Skąd: Rajszew
Wysłany: 2016-11-18, 06:58   

Dany44 napisał/a:
Podzielam to co chłopaki piszą (sam się złapałem w podobną pułapkę) najważniejsza jest jazda w terenie i słuchanie czytanie tego co mówią i piszą bardziej doświadczeni koledzy a sam po kilku wypadach będziesz wiedział czego potrzebujesz. Fajnie jeździ się z kimś kto ma już zmotane auto bo widzisz różnicę między swoją serią a dłubniętym autem. Jazdę w terenie można podzielić na kilka etapów rozwojowych.
Do pierwszej wtopy :-)
Do pierwszego wodowania :-)
Do pierwszego boku :-)
Do pierwszej rolki :-)
Do pierwszego rajdu :D
I tak można wymieniać więcej a po każdej przygodzie rozwiązania się znajdują.


OK dzięki.
_________________
Pozdrawiam,
Pawel

1,3i, kółka 235/70/15 Simex, zawieszenie by Mazur +2, wieszaki +2, przód Spartan, tył Lock Right, reduktor 4.16:1 Trail Gear, winda PW 6000 syntetyk
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-18, 08:19   

Ej, chłopaki, a może mrpaulo ma tak jak ja: Bardziej bawi go modzenie auta, a zwłaszcza jego planowanie niż jazda? shuffle
Nie chodzi o to by złapać króliczka tylko by gonić go! :mrgreen:

pozdrawiam,

(ja oczywiście życzliwie się natrząsam, jak napisałem, też tak mam nie tylko z samuraiem, ale i RC. Ale na tym też może polegać hobby :))
_________________
szym
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-11-18, 10:15   

szymszym napisał/a:
Ej, chłopaki, a może mrpaulo ma tak jak ja: Bardziej bawi go modzenie auta, a zwłaszcza jego planowanie niż jazda? shuffle
Nie chodzi o to by złapać króliczka tylko by gonić go! :mrgreen:

pozdrawiam,

(ja oczywiście życzliwie się natrząsam, jak napisałem, też tak mam nie tylko z samuraiem, ale i RC. Ale na tym też może polegać hobby :))


ośmielę się zoftopić - na tym moim zdaniem polegają marzenia. Nie wolno ich realizować! W marzeniach najcenniejsze nie jest to co nam dają gdy je realizujemy tylko to jakie emocje i wyobrażenia w nas budzą gdy o nich rozmyślamy. Nieroztropnie jest pozbawiać się tak potężnego źródła gratyfikacji energii życiowej poprzez ich zrealizowanie :D chyba, że na miejsce tych, które zdegradowane zostały do "planów wykonawczych" wmontujemy nowe, generujące te sam strumień emocji.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-18, 11:09   

Cel jest ważny, ale ważniejsza jest droga!

:mrgreen:
_________________
szym
 
     
mrpaulo 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 168
Skąd: Rajszew
Wysłany: 2016-11-18, 14:33   

szymszym napisał/a:
Cel jest ważny, ale ważniejsza jest droga!

:mrgreen:


Albo wyznaczenie własnej drogi:))
_________________
Pozdrawiam,
Pawel

1,3i, kółka 235/70/15 Simex, zawieszenie by Mazur +2, wieszaki +2, przód Spartan, tył Lock Right, reduktor 4.16:1 Trail Gear, winda PW 6000 syntetyk
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.