Wysłany: 2016-11-28, 17:11 Brak zasilania po przekręceniu kluczyka na pozycję zapłon
Panie i Panowie, na wstępie zaznaczę, że przejrzałem wszystkie prawdopodobne tematy na forum i nie dostałem odpowiedzi.
Pacjent: Samurai 1.3 na wtrysku i w gazie.
Ostatnimi czasy suka nie chce mi uruchamiac się na paliwie, a tylko i wyłacznie na gazie. Po dzisiejszych pierwszych śniegach, uruchomiłem na gazie bez problemu, wyrównał prace, rozgrzał się. Wyłączyłem go, spróbowałem uruchomić na paliwie i klops: zero napięcia na niczym. Po czasie przywróciło się napięcie na zegarku, ale gdy włączam zapłon stacyjką nie ma żadnego odzewu od strony komputera, kontrolek na liczniku, przekaźnikach itd., tak jakbym w ogóle nie przekręcał stacyjką. Gdy odczekam dłuższą chwilkę, albo poruszam wszelkimi dostępnymi kablami (sam już nie wiem ) wraca zasilanie na zapłonie, ale gdy chcę zakręcić rozrusznikiem, odcina mi wszystko i wracam do punktu wyjścia.
Czy brak możliwości uruchamiania na paliwie może być ze sobą połączone? Tzn: przepalił się przekaźnik od pompy paliwa i próbując go uruchomić na paliwie, strzelił przekaźnik main relay obok kompa? Czy jest jakiś bezpiecznik główny? I jakie zamienniki tych przekaźników miałbym kupić?
Bezpieczniki pod kierownicą w porządku.
Ja tu czegoś nie rozumiem. Przecież jest jedna stacyjka. Skoro nie ma prądu na Pb to i na LPG. Tak samo zasilanie cewki czy tam komputera.v Musisz to bardziej sprecyzować
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2016-11-28, 21:54
Czytałeś ten temat? http://samurai.org.pl/vie...ht=fusible+link ze szczególnym uwzględnieniem tzw. fusible link? Masz instalację elektryczną oryginalną czy jakieś przeróbki, masz jakiś autoalarm, immobilajzer inne samorobne odcięcie?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum