Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Klatka bezpieczeństwa
mimaka 
nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 57
Wysłany: 2017-03-01, 21:42   klatka

Chyba teraz zadziała: trzeba wkleić link w wyszukiwarkę

https://1drv.ms/f/s!Akc2SBzuGF_S3TyvtnmNIaFPWwTi
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-01, 22:37   

Buli a gdzie jest taki przepis że nie można mieć klatki? Zewnętrznej to raczej zrozumiałe ale w środku to nie słyszałem żeby nie wolno było mieć
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
alientm 
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 184
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2017-03-02, 08:01   

Moim zdaniem bardzo estetyczna, tzn ładna. Nie znam się aby ocenić czy poprawnie wykonana itp.
Fajnie że nie widać z zewnątrz, nie rzuca się w oczy, zapewne jak trzeba to ochroni osoby wewnątrz.

Plusem zewnętrznej jest pewnie to że zadziała jak wewnętrzna a też może ocali blachy - no coś za coś.
_________________
Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2017-03-02, 10:33   

mimaka - kupiłem na złomie identyczna gientare ale nie mam kamieni/kształtek niestety - wiesz może gdzie je mogę dostać? :lol: Z jakiej grubości zew rur robiłeś?
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2017-03-02, 11:52   

Zrób z 48.3x2,5 tylko musisz mieć do nich dobre kamienie i zasyp środek cementem i dobrze ubij bo inaczej zapadnie się ścianka.
 
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-02, 15:54   

Star, a gdzie jest powiedziane że można??
No sądziłem że ogarniasz temat homologacji pojazdow? Czy klatka jest homologowana przez producenta auta jako wyposażenie samochodu? Nie jest, więc nie może być zamontowana w samochodzie, mimo to podbijalismy przeglądy samochodów z rsmp, no bo zawody są, auta startuja a przepisów nie ma.
Dwa, co daje klatka skoro jeździsz w wewnętrznej bez kasku i w niezapiętych pasach bezpieczeństwa (szelki, nie bezwladnosciowe)
Wybacz, ale to nie jest temat do dyskusji.
Wyżej pisałem, jesteś jednym z państw które nie mają rozwiazanego problemu odrębnych przepisów dotyczących "samochodów do sportu wyczynowego".

[ Dodano: 2017-03-02, 15:54 ]
Star, a gdzie jest powiedziane że można??
No sądziłem że ogarniasz temat homologacji pojazdow? Czy klatka jest homologowana przez producenta auta jako wyposażenie samochodu? Nie jest, więc nie może być zamontowana w samochodzie, mimo to podbijalismy przeglądy samochodów z rsmp, no bo zawody są, auta startuja a przepisów nie ma.
Dwa, co daje klatka skoro jeździsz w wewnętrznej bez kasku i w niezapiętych pasach bezpieczeństwa (szelki, nie bezwladnosciowe)
Wybacz, ale to nie jest temat do dyskusji.
Wyżej pisałem, jesteś jednym z państw które nie mają rozwiazanego problemu odrębnych przepisów dotyczących "samochodów do sportu wyczynowego".
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
mimaka 
nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 57
Wysłany: 2017-03-02, 16:13   

marcelo napisał/a:
mimaka - kupiłem na złomie identyczna gientare ale nie mam kamieni/kształtek niestety - wiesz może gdzie je mogę dostać? :lol: Z jakiej grubości zew rur robiłeś?


Giętara pożyczona, kamienie też. Nie wiem gdzie je można dostać, może jakiś tokarz dorobi.
Klatka z rur fi 42 x 3mm - rura dostępna w dobrych sklepach hydraulicznych.

[ Dodano: 2017-03-02, 16:17 ]
alientm napisał/a:
Plusem zewnętrznej jest pewnie to że zadziała jak wewnętrzna a też może ocali blachy - no coś za coś.


No właśnie, ten temat (zewnętrzna czy wewn.) rozkminiałem długo. Za wewnętrzna przemówiło: łatwiejsze przeglądy, klasyfikacja na rajdach jako normalne auto itp
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-02, 17:52   

Mimaka, rura bez szwu ma być.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-02, 18:21   

Nie ogarniam bo mi to do niczego. u mnie w aucie już chyba mało co jest homologowane. Aha CB ma homologacje :mrgreen:
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
mimaka 
nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 57
Wysłany: 2017-03-02, 18:58   

bulimierz napisał/a:
Mimaka, rura bez szwu ma być.


Tak bez szwu. Ogólnie załącznik FIA jest bardzo pomocny, We wcześniejszych postach ktoś udostępnił.
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-02, 19:42   

Załącznik "J" :mrgreen:
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
tosiekDH 
rozgadany



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 88
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-03-02, 20:40   

marcelo napisał/a:
rury 45x2,5 gatunek e235N zamowione w centrostalu (bo nie mieli na miejscu) i powoli wracamy do przedsiewziecia. u nas w centrostalu 31,16 pln brutto


Podajesz cenę za 1m czy za 6m ?
_________________
Zderzaki, bagażniki, osłony samurai/ vitara

Facebook.com/pfeoffroadpolska/
 
     
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2017-03-03, 10:17   

raczej za mb
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-20, 13:05   

Witajcie.Po wielu latach przebudowy auta zmierzam do klatki.
Posiadam blaszaka,chce klatke zewnetrzna przykrecana,z łozem na zapasowke za tylna klapa.
Po ile takie konstrukcje chodza?
3 tys? masakra
Widziałem dwa rodzaje mocowania przodu-pod sruby od zawiasow drzwi albo "łapa"katownik przykrecony do miejsca gdzie sie "łaczy"maska z podszybiem.co lepsze?
Z tego co wywnioskowalem po 7 stronach
1.klatka zewnetrzna
2.Przykrecana
3.rowne odleglosci rurek od budy
4.jak najmniej dziwnych spawow,ciec

Na cos jeszcze zwrocic uwage?
Pozdro siema
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2017-05-21, 23:29   

tosiekDH napisał/a:
Podajesz cenę za 1m czy za 6m ?


cena oczywiscie za 1 mb

[ Dodano: 2019-02-22, 23:24 ]
Jaki profil polecacie na stopien przy progu do montażu klatki? Myslalem nad 80x80x4 lub 120x40x3 przyspawany do ramy za pomoca dwóch profili
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.