Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 198 Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2017-03-02, 18:11
miczo1 napisał/a:
Panowie z tą wagą samuraja to mit który dzisiaj został obalony, samurai wyważony jest tak jak trzeba, resor o większej paraboli dlatego jest od pasażera, bo po prostu tam jest grubszy most, i żeby wszystko równo stało, to resor jest bardziej wygięty i to wyrównuje nam oś mostu do poziomu.
Panowie z tą wagą samuraja to mit który dzisiaj został obalony, samurai wyważony jest tak jak trzeba, resor o większej paraboli dlatego jest od pasażera, bo po prostu tam jest grubszy most, i żeby wszystko równo stało, to resor jest bardziej wygięty i to wyrównuje nam oś mostu do poziomu.
A nie jest tak, że stopki którymi most leży na resorach są różnej wysokości, powodując że odległość resorów od osi mostu z obu stron jest taka sama?
No i chyba tylko dla wąskich mostów.
Gdyby było tak jak piszesz, to fabryczne resory też musiały by być dedykowane na prawą i lewą stronę.
miczo1, wg tej teorii powinieneś mieć dużo mniejszy prześwit pod prawym resorem.
Owszem most jest tu trochę grubszy, bo i cybanty w tym miejscu są większe. Ale nie aż tyle, aby zniwelować różnicę między wysokością resora prawego i lewego (w przypadku lovellsa było to kilka cm). Akumulator masz po prawej, reduktor też po prawej, koło zapasowe też po prawej. Taki zabiego jest wypadkiem pewnie wszystkich tych składowych.
Najważniejsze że jest już potwierdzone info przez kilka osób, że różnica między resorami nie wynika tylko z tego po której stronie siedzi kierowca.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2017-03-03, 10:38
No, ale nie wynika też z rozkładu mas bo obciążyłem go testowo na prawą stronę 200 kg i nadal stał krzywo. Jakbyś miał samochód do tego stopnia źle wyważony to byś go położył na pierwszym zakręcie. Resor prawy jest minimalnie dłuższy i ma większą parabolę bo mocowanie resora do mostu w stosunku do strony kierowcy jest kilka centymetrów niżej przez zwiększoną średnicę mostu i po prostu ten resor jest specyficzny. Jak wyjmiesz most z kolami to jest idealnie w poziomie, ale punkty zaczepienia mostów już nie..
Ja to nie wiem jak z tym staniem Ja to różne opcje ćwiczyłem jedna laga nowa reszta stara, główna nowa i krótka też. Zawsze było prosto. A tu takie kombinacje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum