dzisiaj zmieniłem pompę i kolejny problem... auto kręci i coś tam chwyta ale zapalić nie chce..... na plaku chodzi na wolnych ale cholera wie czy pompa padaka czy co... czy podciśnienie do bostpina musi być podpięte by to zapaliło? co by tu sprawdzić zrobić??
Pompe wstawiles na szpilki po lucasie ?? jesli tak to ustawienie na znak jest bledne, mocowanie pompy lucasa ma drugi komplet gwintow, w ktore trzeba przekrecic szpilki, wtedy pompa odchyla sie od silnika i znak pasuje
dzisiaj zmieniłem pompę i kolejny problem... auto kręci i coś tam chwyta ale zapalić nie chce..... na plaku chodzi na wolnych ale cholera wie czy pompa padaka czy co... czy podciśnienie do bostpina musi być podpięte by to zapaliło? co by tu sprawdzić zrobić??
Pompe wstawiles na szpilki po lucasie ?? jesli tak to ustawienie na znak jest bledne, mocowanie pompy lucasa ma drugi komplet gwintow, w ktore trzeba przekrecic szpilki, wtedy pompa odchyla sie od silnika i znak pasuje
nie, ustawiłem ją włąsnie na te drugie szpilki (tzn nie lucasowe) wszystkie znaki pokrywają się dzisiaj odkręciłem jeden przewód przy wtrysku i zakręciłem rozrusznikiem -zero rozprysku ropy... wydaje mi się że że skoro na plaku chodziło to z minute to powinno już się odpowietrzyć, Pompa padaka?? pocieszcie mnie jakoś kur$%$@wa..
[ Dodano: 2017-03-05, 20:32 ]
bo skoro elektrozawór nad przyłączem przewodów do wtrysków tyka to raczej jest dobry nie? z tego co widzę nie ma przy tej pompie żadnego immo, przy lucasie tez nie miałem tylko plus na cewkę i tyle, tutaj podpiołem tak samo.
dzisiaj zmieniłem pompę i kolejny problem... auto kręci i coś tam chwyta ale zapalić nie chce..... na plaku chodzi na wolnych ale cholera wie czy pompa padaka czy co... czy podciśnienie do bostpina musi być podpięte by to zapaliło? co by tu sprawdzić zrobić??
Pompe wstawiles na szpilki po lucasie ?? jesli tak to ustawienie na znak jest bledne, mocowanie pompy lucasa ma drugi komplet gwintow, w ktore trzeba przekrecic szpilki, wtedy pompa odchyla sie od silnika i znak pasuje
nie, ustawiłem ją włąsnie na te drugie szpilki (tzn nie lucasowe) wszystkie znaki pokrywają się dzisiaj odkręciłem jeden przewód przy wtrysku i zakręciłem rozrusznikiem -zero rozprysku ropy... wydaje mi się że że skoro na plaku chodziło to z minute to powinno już się odpowietrzyć, Pompa padaka?? pocieszcie mnie jakoś kur$%$@wa..
[ Dodano: 2017-03-05, 20:32 ]
bo skoro elektrozawór nad przyłączem przewodów do wtrysków tyka to raczej jest dobry nie? z tego co widzę nie ma przy tej pompie żadnego immo, przy lucasie tez nie miałem tylko plus na cewkę i tyle, tutaj podpiołem tak samo.
Wykrec zawor z pompy i wyjmij tloczek, z tym ze wtedy nie bedzie jak zgasic, jak cos z nim nie tak to wyeliminujesz.
dzisiaj zmieniłem pompę i kolejny problem... auto kręci i coś tam chwyta ale zapalić nie chce..... na plaku chodzi na wolnych ale cholera wie czy pompa padaka czy co... czy podciśnienie do bostpina musi być podpięte by to zapaliło? co by tu sprawdzić zrobić??
Pompe wstawiles na szpilki po lucasie ?? jesli tak to ustawienie na znak jest bledne, mocowanie pompy lucasa ma drugi komplet gwintow, w ktore trzeba przekrecic szpilki, wtedy pompa odchyla sie od silnika i znak pasuje
nie, ustawiłem ją włąsnie na te drugie szpilki (tzn nie lucasowe) wszystkie znaki pokrywają się dzisiaj odkręciłem jeden przewód przy wtrysku i zakręciłem rozrusznikiem -zero rozprysku ropy... wydaje mi się że że skoro na plaku chodziło to z minute to powinno już się odpowietrzyć, Pompa padaka?? pocieszcie mnie jakoś kur$%$@wa..
[ Dodano: 2017-03-05, 20:32 ]
bo skoro elektrozawór nad przyłączem przewodów do wtrysków tyka to raczej jest dobry nie? z tego co widzę nie ma przy tej pompie żadnego immo, przy lucasie tez nie miałem tylko plus na cewkę i tyle, tutaj podpiołem tak samo.
Wykrec zawor z pompy i wyjmij tloczek, z tym ze wtedy nie bedzie jak zgasic, jak cos z nim nie tak to wyeliminujesz.
spróbuję przełożyć zawór z lucasa, dziwne jest to że na boschu silnik się odzywa ale zaledwie na sek czy dwie po czym gaśnie, jak myslisz na padniętej pompie odezwał by sie czy zero reakcji?
Weź podepnij paliwo z bańki, nie z baku, zasilanie i powrót do piątki z ropą, bańkę ustaw wyżej i wtedy sprawdzaj.
Jak pompę przywiozłeś to było w niej paliwo czy nic nie wyciekło?
[ Dodano: 2017-03-05, 20:54 ]
A weź podkręć lekko dawkę na śrubie.
Być może ktoś tam kopał, dziwne że gaśnie od razu.
To lucasy mialy problem ze po dlugim okresie regulator im chwytalo i miał tylko wysokie obroty.
Próbowałeś na pełnym "gazie" uruchamiać??
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Weź podepnij paliwo z bańki, nie z baku, zasilanie i powrót do piątki z ropą, bańkę ustaw wyżej i wtedy sprawdzaj.
Jak pompę przywiozłeś to było w niej paliwo czy nic nie wyciekło?
[ Dodano: 2017-03-05, 20:54 ]
A weź podkręć lekko dawkę na śrubie.
Być może ktoś tam kopał, dziwne że gaśnie od razu.
To lucasy mialy problem ze po dlugim okresie regulator im chwytalo i miał tylko wysokie obroty.
Próbowałeś na pełnym "gazie" uruchamiać??
coś tam z niej wyciekło, tzn nie wiem co bo nawet mi na spodnie poleciało i waliło jak uj wi co...mimo zapewnień sprzedawcy że pompa jest sprawna nie mam zadnej gwarancji ze taka jest :roll:choćby nawet była sprawna przy demontażu to uj wi ile stała na półce
spróbuję jeszcze podpiąć z bańki (jak mówisz) i odpowietrzyć ,dziwi mnie fakt że na przewodach przed wtryskami nie mam siku ropy, jak podmianka zaworu nie pomoże to chyba będę znów szukał pompy...
Ok. Druga pompa zagadala:) co nie oznacza że dalej się nie męczę.... Jest dobrze silnik odpala,ale cholernie dymi na biało, dlaczego?¿? A Czy a wtryski lucasa nie nadają się do tej pompy? B czy bez rozkreconej turbiny silnik dostaje za dużo paliwa?? C pompę kupiłem razem z mocowaniem i nie grzebałem w kącie wtrysku,muszę grzebać?? ....
Najlepiej byłoby zegarem poczatek ustawić, ale jak nie masz to na zapalonym dygnij ja delikatnie i pojedz do pompiarza coby ustawił.
Przyczyn bialego dyma jest więcej, ale skoro wczesniejsze posty czytales to musi byc zly kąt.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
do tego zaworka ma dochodzić zwykły plus po stacyjce (jak do zaworu u góry pompy) czy coś innego?
To jest o ile dobrze pamietam przestawiacz kata wtrysku, nie masz czym go zasterowac, bo jest potrzebny tylko na zimno, razem z urzadzeniem rozruchowym podnnoszacym obroty przez linke z zaworu woskowego, tak jak mowilem przez tel mozesz go z powodzeniem nie poodlaczac, moje auto zyje bez niego i ma sie swietnie ;] Mozna by sie pokusic o zasterowanie go przez przekaznik sterowany grzaniem swiec i powinno dzialac. Jesli dym jes bialy i gryzie w oczy to kont wtrysku do ustawnienia i tyle
Dzisiaj pogrzebalem w kącie zapłonu i jest dużo lepiej,ale uj... Z tego jak pompa zaczęła cieknac z tyłu z okolic przyłączy rurek.... Jest tam może jakiś orient co da się samemu zmienić?
Mam dość idę się nakurwic..
[ Dodano: 2017-03-14, 08:18 ]
na szczęście walnął tylko ten duży oring między korpusem alu a kopułą żeliwną tak że nawet udało mi się go samemu wymienić,
wczoraj po raz setny poskładałem wszytko do kupy i wreszcie wyjechałem z garażu.
co do zmiany pompy na boscha powiem tak.. różnica jest po prostu ogromna nawet bez grzebania w cisnieniu turbiny i dawce auto po prostu zapierdala vmax wzrosło o 20km/h teraz czuć że to td a nie zwykły diesel. jesli ktoś jeszcze sie zastanawia czy warto zmieniać pompę na boscha to powiem szczerze że na prawdę nie ma nad czym myśleć tylko od razu się za to brać
acha ja założyłem pompę o nr 0460494344
jak by co mam na zbyciu pompę z tym nr co ma kolega Meenia pompa jest szczelna ale wymaga czyszczenia. oddam za 100zł
Witam, podepnę sie do tematu, wrociłem do samuraja, tym razem w wersji 1.9td citroen. Janusze zanim sprzedali auto musieli wyciąć imobilajzer i to dosłownie. Finalnie kupiłem nowy zawór do gaszenia silnika i pozostał mi jedynie problem podłaczenia drugiego - tego od przestawiania konta wtrysku. Proszę o pomoc gdzie maja być wpięte oba biegnące od niego przewody?
_________________ Przez 15 lat był 1.3 na wtrysku, przerwa i jest 1,9TD
Podpinając się pod temat - ile bezpiecznie można kręcić ten silnik 1.9?
Mam go w vitarze, pompa Bosch, nowe wydajniejsze turbo. Gdzie znajduje się granica wybuchu?
W moim pierwsze poddało się sprzęgło, wymiana na nowe Valeo wystarczyła na trzy dni. Myślę że granicą wybuchu jest daleko poza możliwościami seryjnego sprzęgła 200mm z żałosnym dociskiem od isuzu jakby co to mam teraz 215 mm i trzyma, motor na 11mm tloczku też nie wybucha. Świeca żarowa się spaliła, ale to chyba nie od tego
Witam,
Mam Samuraia 1.9 td. z silnikiem XUD9SD, od pewnego czasu przymierzam się do wymiany pompy wtryskowej z Lucasa na Boscha.
Poniżej zamieszczam listę modeli aut w, w których były montowane te silniki oraz część modeli pomp wtryskowych w nich montowanych. Nadmienię, iż szukam pompy z auta o mocy 90 -92 KM
Model Output Notes Model of car
XUD9 65 PS (48 kW; 64 hp) Diesel Citroën BX, Peugeot 205 Export, Peugeot 309, Talbot Horizon
XUD9 A 71 PS (52 kW; 70 hp) ROVER 200 MK2 D
Citroën Berlingo
FSO Polonez
Citroën BX
Lada Niva
o BOSCH – 0 460 494 341 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 370 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 371 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 384 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 411 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 412 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 423 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 986 440 156 – Pompa wtryskowa
Peugeot 306
o BOSCH – 0 460 494 370 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o BOSCH – 0 460 494 388 – Pompa wtryskowa
Peugeot Expert
o BOSCH – 0 460 494 370 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 384 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 388 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 411 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 412 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 460 494 423 – Pompa wtryskowa Informacje katalogowe
o
o BOSCH – 0 986 440 156 – Pompa wtryskowa
Moje pytanie brzmi, którą pompę wybrać? Nr różnią się ostatnimi 3 cyframi. Z wcześniejszych postów wynika, że panowie zamontowali pompy o nr 0460494278 0460494344, niestety tych nr nigdzie nie widzę. Skoro nr pomp powtarzają się w różnych autach i producentach to czy ma to znaczenie którą wybrać? Czy istnieją katalogi pomp Lucasa i ich odpowiedników Boscha? Wtedy bym miał pewność
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum