przewody od Tico do samych wieszaków są za długie i przy oryginalnym ET ocierają o oponę ale lekko przerabiając mocowanie jest luzik. jak masz stare dobre to bym nie ruszał i przy dłuższych wieszakach raczej oryginalne starczą
U siebie mam wieszaki ori, resory lisniki mazurowe i opony 235/75r15 i przewodu od tico mocowalem do blaszki jak w oryginale. Skret.lewo/prawo i nic.nie trze:-)
Aaaaa no i obrocony trojkat plus dystans.5mm
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 198 Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2017-03-25, 11:45
U mnie oryginalne przewody starczały przy wieszakach +2 (które Ci oferuję) i klapniętych nieco resorach. Po zmianie na resory +2 i wieszaki na ori - przewody nadal starczają, a po tym zabiegu Samurai naprawdę się podniósł w stosunku do pierwszej konfiguracji. Nie martw się na zapas, rób po kolei, jak zmienisz koła, zobaczysz czy będzie Ci trzeba dystansów, dłuższych przewodów lub liftu. Jak trzeba będzie liftu - wypróbuj dłuższe wieszaki, jak to niewiele da - wymiana resorów.
Do opon 215/70 miałem dystanse 5mm, ale nie były one konieczne. Dopiero do kół 235/75, na felgach bodajże 7" potrzebne już były dystanse (zdj. avatar) - dołożyłem 35mm.
Jeszcze a'propos przewodów - pisałeś coś o tylnych. Z tyłu jest przecież jeden miękki między ramą, a mostem, a do bębnów idą miedziane?
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-03-25, 15:20
Kolegowie sympatyczni... zważcie w swoich wszelkich rozważaniach na to że kolega Zbuj ma chyba poliftowego santanowego Samca. Przypuszczam, że ma inny korektor siły hamowania, również temat wężyków tico/matiz był walcowany zylion razy na forum i jedne nie są zamienne z drugimi i zależy czy jest układ Lucasa czy Aisina.
A samego Zbuja zachęcam do bardziej wnikliwej lektury forum bo wszystko to o co pytasz zostało już napisane. Kolory polibuszy po mojemu nic nie znaczą, różni producenci mogą dawać różne kolory, zawsze pytaj o wartość Sh u konkretnego producenta dla każdego koloru i na tym polegaj a nie na kolorze ogólnie.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-03-26, 00:17
nie no, aż tak to nie. Ale np. przednie przewody elastyczne u mnie były inne, wyjścia z pompy i rozprowadzenie inne, korektor inny i na tyle oddzielne zasilanie koła lewego i prawego (w starszakach zdarza się chyba, że najpierw idzie przewód do jednego cylinderka i dopiero z tego cylinderka do drugiego). Reszty jeszcze nie macałem typu pompa czy serwo to nie wiem :)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
na fotkach z roboty u jednego z naszych widzialem wlasnie ze przewod wchodzi do jednedo cylinderka a pozniej do drugiego. u mnie jest rozdzielacz na ramie i kazdy przewod do swojego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2016 Posty: 241 Skąd: Minsk maz
Wysłany: 2017-03-26, 13:23
Piękna pogoda na przejażdżkę, musiałem pamiętać żeby się nigdzie nie wpieprzyć bo mam zdemontowany wał od przedniego napędu padł krzyżak. Już nie mogę się doczekać nowych oponek
_________________ Samurai 1.9d bfg AT 30x,5x15 mazur wieszaki +2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum