Wysłany: 2017-04-28, 12:19 swap samurai 1.0 na co wybrac ?
Witam wszystkich , jako że to mój pierwszy post mam nadzieje że to dobry dział , mam kilka pytań
Ostatnio mój ojciec kupił samuraia 1.0 skrzynia 4 biegowa i ma zamiar wymienić silnik i tu jest pytanie co najlepiej wybrać , zastanawia się nad 1.3 16 od jimny , czy stara skrzynia będzie pasować do silnika z jimny , po za tym co trzeba kupić po za silnikiem z wiązką i osprzętem ?
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-04-28, 12:51
Witaj
Jeśli 1,0, to nie samurai, a sj410...
1,3 od jimny to imho niezły wybór, mosty od litrówki nie grzeszą wytrzymałością, nie ma sensu pakować zbyt mocnego motoru.
Skrzynia "4" od 1,0 nie będzie pasowała, najlepiej kupić cały zestaw, ewentualnie do silnika g13bb można dać skrzynię "5" od samuraia, m13 musi być razem z dedykowaną skrzynią.
Mam pytanie do doświadczonych w temacie, wiele osób robi SWAP na diesla z poloneza itd. a robił ktoś z silnikiem benzynowym? w polonezie Caro był silnik 1,6 koło 90KM jakoś 130Nm, może podszedł by razem ze skrzynią?
Przestań.Myślisz że to kowadło idzie lepiej niż 1.3? Miałem poldka to wiem jak to jeździ. Jak robić to konkretnie a jak nie masz co robić idz na piwo, spotkaj sie z kolegami a nie szukaj se roboty.
Mam pytanie do doświadczonych w temacie, wiele osób robi SWAP na diesla z poloneza itd. a robił ktoś z silnikiem benzynowym? w polonezie Caro był silnik 1,6 koło 90KM jakoś 130Nm, może podszedł by razem ze skrzynią?
Samurai dobrze jezdzi bo jest lekki - to jest jego glowna zaleta. Nie psuj tego :)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-28, 19:25
Wikingc1 napisał/a:
Mam pytanie do doświadczonych w temacie, wiele osób robi SWAP na diesla z poloneza itd. a robił ktoś z silnikiem benzynowym? w polonezie Caro był silnik 1,6 koło 90KM jakoś 130Nm, może podszedł by razem ze skrzynią?
Widziałem kilka swap'ów na silnik z Poldona, tylko że 1.4 Rover Szczerze powiedziawszy to wsadzanie tego silnika to sztuka dla sztuki, wystarczy spojrzeć przy jakich obrotach te 130Nm jest osiągane
Może faktycznie pójdę na piwo będzie więcej pożytku,
Dane które znalazłem:
Rover 1,4 16v 84KM przy 6000obr/min 110Nm przy 4500obr/min
Vitara 1,6 8v 80KM 127Nm
Vitara 1,616v 97KM przy 5600obr/min 132Nm przy 4000obr/min
Polonez 1,6 80KM przy 5000obr/min 125Nm przy 3200obr/min
Samiurai 1,3 60KM przy 5700obr/min 96Nm przy 3550obr/min
69KM przy 6000obr/min 103Nm przy 3500obr/min
witam mam takie pytanie , sprzedałem stary silnik 1.0 i kupiłem nawet taniej od swifta 1.3 96 rok , zamontowac jakoś się udało i została mi tylko pompa paliwa , tylko jaką założyć nie znam się za bardzo i doradzic nie ma kto
Wg programu autodata ciśnienie ma miec przedział od 1.6-do 2.2 bar a zewnętrzne pompy sa albo 1.5 albo 3 i jaką założyc , do baku nie bardzo sie da bo nie ma otworu a musiałbym kupic bak od 1.3
Możesz założyć chińską pompkę z opisem na aukcji 5bar. Nie bój się tyle to ona dobija na papierze bez wydatku :D. Będzie chodzić, nadmiar ciśnienia upuści regulator. Minusem zewnętrznej chińskiej pompki jest spory jazgot - trzeba zamontować elastycznie :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum