Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Na wolnych obrotach dławienie
mar_celi 
świeżak


Wiek: 47
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-04, 08:39   Na wolnych obrotach dławienie

Autko dławi się na wolnych obrotach, z opóźnieniem reaguje na gaz jak już się wkreci to niby jest ok. Ale do 2 tyś obrotów kaszle. Temat dzieje się na LPG na benzynce na razie nie udało mi się uruchomić nie wiem może coś z elektroniką, wymieniłem komputer, wtrysk, przekaźniki, zbiornik, pompę, no i filtry. W dodatku na desce CHECK ENGINE nie gaśnie nie mruga więc kodów nie można zczytać, tak samo po resecie kompa. Może ktoś ma pomysła?
 
     
vandall jr 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 48
Skąd: 3city
Wysłany: 2011-04-05, 22:19   

a powietrze lewe sprawdziłeś ?? brak??
 
 
     
joj
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-10, 11:28   

a sonda lambda sprawdzana?
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-10, 19:54   

ja proponuje tak;

sprzawdz czy ci pali na wszystkie gary ,
sprawdz czy pompka paliwa ci wogole dziala ,czy zasysa paliwo no i sonde ;-)
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
mar_celi 
świeżak


Wiek: 47
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-13, 12:55   

Sonda lambda wymieniona w ubiegłym roku na nówencję chyba nie powinna tak szybko wykitować. Co do palenia na wszystkie cylindry zdejmowałem fajkę po kolei i jest różnica w działaniu. Pompkę mam zewnętrzną od poldolota, może wsadzić coś o większej wydajności. Jak podłączyłem bezpośrednio od bańki z paliwem pompka zewnętrzna też lipa nie pali. Wtryskolca a reczej górę to co siedzi na kolektorze dolotowym wymieniłem z działającego, usczelkę sam docinałem ale idealnie jak ta co ją wyjąłem. Na gaziorze hasa. Brak mi już pomysłów.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-04-13, 13:44   

mialem podobnie ale juz wymieniles uszczelke- u mnie dostawalo sie lewe powietrze, wyciagnelem, dalem leciutko silikonu temperaturowego i pomogło
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
vandall jr 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 48
Skąd: 3city
Wysłany: 2011-04-14, 22:03   

sprawdz EGR zaworek jesli sie zawiesi to silnik fiksuje
_________________

 
 
     
mar_celi 
świeżak


Wiek: 47
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-15, 08:59   

EGR to ten do którego wchodzi przewód z filtra powietrza? Czy Jeden z tych kolorowych jeden brązowy drugi jakiś taki niebieskawy z wtyczkami obok siebie?
 
     
vandall jr 
nowicjusz



Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 48
Skąd: 3city
Wysłany: 2011-04-15, 23:38   

EGR to zaworek który znajduje sie na lewo (patrząc od strony pasażera )od wtrysku taka stalowa puszka z przewodem podciśnienia przykręcona do kolektora ssącego na 2 sruby M6 zaworki o których piszesz to zaworki sterowania a sam EGR to właśnie ta stalowa puszka :)
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.