Wiek: 47 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 18 Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-04, 08:39 Na wolnych obrotach dławienie
Autko dławi się na wolnych obrotach, z opóźnieniem reaguje na gaz jak już się wkreci to niby jest ok. Ale do 2 tyś obrotów kaszle. Temat dzieje się na LPG na benzynce na razie nie udało mi się uruchomić nie wiem może coś z elektroniką, wymieniłem komputer, wtrysk, przekaźniki, zbiornik, pompę, no i filtry. W dodatku na desce CHECK ENGINE nie gaśnie nie mruga więc kodów nie można zczytać, tak samo po resecie kompa. Może ktoś ma pomysła?
Wiek: 47 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 18 Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-13, 12:55
Sonda lambda wymieniona w ubiegłym roku na nówencję chyba nie powinna tak szybko wykitować. Co do palenia na wszystkie cylindry zdejmowałem fajkę po kolei i jest różnica w działaniu. Pompkę mam zewnętrzną od poldolota, może wsadzić coś o większej wydajności. Jak podłączyłem bezpośrednio od bańki z paliwem pompka zewnętrzna też lipa nie pali. Wtryskolca a reczej górę to co siedzi na kolektorze dolotowym wymieniłem z działającego, usczelkę sam docinałem ale idealnie jak ta co ją wyjąłem. Na gaziorze hasa. Brak mi już pomysłów.
Wiek: 47 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 18 Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-15, 08:59
EGR to ten do którego wchodzi przewód z filtra powietrza? Czy Jeden z tych kolorowych jeden brązowy drugi jakiś taki niebieskawy z wtyczkami obok siebie?
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 48 Skąd: 3city
Wysłany: 2011-04-15, 23:38
EGR to zaworek który znajduje sie na lewo (patrząc od strony pasażera )od wtrysku taka stalowa puszka z przewodem podciśnienia przykręcona do kolektora ssącego na 2 sruby M6 zaworki o których piszesz to zaworki sterowania a sam EGR to właśnie ta stalowa puszka :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum